|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kakemonster
|
![]() Green Day kommer til Oslo igjen!Denne gangen SKAL jeg få det med meg!! Åh, this made my day.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Green Day kommer til Oslo igjen!Jepp, jeg så det i dag. Jeg er glad jeg fikk sett det i Spektrum, for Ullevål er ikke en god konsertarena syns jeg. Uansett, Green Day er vel verdt å se, de tar sin oppgave som underholdere meget alvorlig.
![]() |
#5 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Green Day kommer til Oslo igjen!Jepp, så det. Sist konsert var en så stor opplevelse for husets femtenåring (OG mammaen), at jeg tror vi må dit igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Green Day kommer til Oslo igjen!Men altså, jeg er superskeptisk til Green Day på Ullevaal - i juni? Det blir jo ikke i nærheten av mørkt nok for at det skal bli noe bra lys ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Green Day kommer til Oslo igjen!Nei, jeg syns konserten hadde vært like bra uten staffasjen (Miss Stakk-hodet-så-vidt-innom?
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Green Day kommer til Oslo igjen!Jeg så to låter, ellerno'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
*_*
|
![]() Sv: Green Day kommer til Oslo igjen!Jeg klarer ikke helt å ta Green Day seriøst, merker jeg. Har sett de live - på Roskilde, men klarte ikke la meg rive med. Plutselig hadde flere av vennene mine blitt blodfans og synes det var den gjeveste konserten de hadde vært på og sånn. Når var det de tok skrittet fra tullete collegeband til respekterte musikere, egentlig?
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Green Day kommer til Oslo igjen!Gjennombruddsplata til Green Day har alltid vært respektert i musikk-kretser, men de fikk et stort oppsving med comeback-plata i 2004. Hovedsaklig fordi det var et veldig bra konseptalbum.
Sist redigert av Tallulah : 09-02-10 kl 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
*_*
|
![]() Sv: Green Day kommer til Oslo igjen!Jeg kan like enkelte låter - og har forsåvidt også fulgt de fra starten, men alltid med ironisk distanse. Jeg har vel bare ikke skjønt at den nasale stemmen til Billy Joe Armstrong akkompagneres av seriøs musikk.
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Green Day kommer til Oslo igjen!Jeg tror nok at i begynnelsen av 2000-tallet har vokst frem en respekt for kommersiell musikk i de seriøse musikkretsene også, som ikke var der tidligere. I tillegg vil alltid den amerikanske tyggegummipunken fra vestkysten lide under kjeklingen mellom engelsk og amerikansk punk, hva som er mest seriøst, hva som er mest politisk, og hvem som gjorde hva først.
![]() |
|
|