|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Utsette plass på universitetet?Dersom man kommer inn på universitetet, er det da lett som plett å utsette oppstart av studiet et år, eller må man ha noen spesielt god grunn?
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utsette plass på universitetet?Hvis man skal søke utsatt studiestart må man ha en grunn, og den bør dokumenteres om mulig. Det må søkes om det. (gjelder der jeg jobber, men jeg tror disse reglene er like over hele fjøla)
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Utsette plass på universitetet?Men hva er en god nok grunn, da? Er det nok at man vil jobbe i utlandet et år først?
![]() |
#5 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utsette plass på universitetet?
Jeg tror også det er slik. Men det koster ikke noe å prøve seg, det verste som kan skje er at man får nei.
![]() |
#7 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Utsette plass på universitetet?Jeg har fått utsatt studieplass, da var det p.g.a helsa og med legeattest.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Utsette plass på universitetet?
Det er nok ikke gyldig grunn, dessverre. Verneplikt/militærtjeneste er alltid gyldig grunn (også for jenter som ikke har verneplikt, men som går i militæret frivillig), også er det en del andre tungtveiende grunner som aksepteres, som sykdom og fødselsperm. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|