Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vanntette vinterstøvler som funker til skjørt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-10, 11:05   #21
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntette vinterstøvler som funker til skjørt?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Ilse Jacobsen gummistøvler med lang ullsokk i.
Støvlene har jo også ullfor ...

Disse skulle jeg også foreslå. Det er flere som går med dette rundt her jeg bor, enda så kaldt det har vært den siste måneden... er de virkelig såå varme???

Gammel 12-02-10, 12:29   #22
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg smører tukt på med skobalsam på mine camperstøvletter, helst hver morgen før jeg går ut døra, og det har så langt i vinter ikke resultert i stygge saltrenner eller våte gjennom. Det er en sånn boks med fett-aktig greie som man smører på med en svamp, kjøpt på skoringen. Når snøsmeltinga starter satser jeg nok uansett på gummistøvler med ullsokk. :gruer meg til hundebæsj oppover leggene:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 13:23   #23
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Og så ber jeg en stille bønn om at jeg ikke støter på noen gamle flammer.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 14:13   #24
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse kom jeg over på Brandos. Dem er i goretex
http://www.brandos.no/clarks/mystry-...20319513/a3398

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 14:25   #25
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Disse skulle jeg også foreslå. Det er flere som går med dette rundt her jeg bor, enda så kaldt det har vært den siste måneden... er de virkelig såå varme???

Kunne du tenke deg å endre tittelen din? :lei av vinteren:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 14:26   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Altså, jeg har Sorel Cumberland. Ikke skjørtestøvler i mitt system. (Jeg er selvsagt tolerant overfor andre kulturer.)

I mangel av noe mer elegant, og i mangel av at jeg kan betegnes som særlig elegang, sånn egentlig, og i mangel på toleranse over kuldegrader, så tramper jeg rundt i slike støvler, til skjørt - i mangel over å like å ha på meg bukse.

Gammel 12-02-10, 14:42   #27
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Saltrenner kan fjernes med melk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.