|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Bydeltilhørighet og ungdomsskoler i OsloSkremmende nok er denne linken den som gir mest og enklest info: |
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Bydeltilhørighet og ungdomsskoler i OsloSammen med denne begynner det vel å hjelpe? |
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bydeltilhørighet og ungdomsskoler i Oslo
Men den har tydeligvis ikke alle skoler med på oversikten. Ungdomsskolen "vår" er i allefall ikke på lista. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Nei, Wiki er jo ikke det mest pålitelige i verden. Så rart at ikke kommunen har en god oversikt på sine nettsider. |
|
|
|
#25 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#26 |
|
I mål
|
Sv: Bydeltilhørighet og ungdomsskoler i OsloTakk for hjelpen alle sammen. Jeg fant heller ikke riktig skole på Wiki-oversikten, men dette at bydelene har ansvaret for ungdomsskolene, gav igrunnen svaret likevel. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Godt. |
|
|
|
#28 |
|
I mål
|
Ja, det er det jeg også blir. Regnearket er jo supert for barneskoler, men det måtte da gått an å få inn ungdomsskolene der også? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bydeltilhørighet og ungdomsskoler i OsloDenne er kanskje til hjelp: http://www.utdanningsetaten.oslo.kom...r-overgang.pdf
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
Akkurat en sånn var det jeg savnet! Tusen takk! Og der fant jeg faktisk ut det jeg lurte på med et mer positivt utfall enn jeg trodde hvis jeg skulle fulgt bydelene i akkurat det jeg lurte på nå. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bydeltilhørighet og ungdomsskoler i OsloEr ungdomsskole noe man bør tenke på allerede nå?
|
|
|
|
#33 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det blir i alle fall det på Løkka
|
|
|
#34 |
|
I mål
|
Tja, ifm at vi ser etter enebolig, har vi store planer om å bli der hvis vi kjøper en ja. Mye kan skje med ungdomsskoler innen den tid, men jeg har likevel tanker om noen skoler som er uaktuelle. |
|
|
|
![]() |
|
|