|
|
#281 |
|
Drømmer
|
Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
|
|
|
#286 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010Fant Gore-Tex vårsko til gutta i byen i dag.
|
|
|
|
#287 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010Fant den kuleste buksedressen ever til Iben i dag. Bare to størrelser igjen og heldigvisvar 104 mer enn passelig.
|
|
|
#288 |
|
priiiima donna
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010jeg liker jumpsuit <3 Ikke til meg selv, men til 3 åringen *må finne*
|
|
|
#289 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010Jeg er egentlig ikke særlig fan av jumpsuits. Iallfall ikke til voksne og mange til unger er ikke fine heller. Men denne, helt nydelig. Det hadde visst ringt noen fra Kristiansand til butikken i dag for å se om de hadde inne, så den er visst populær.
|
|
|
#290 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#292 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010Nei, men Liljekonvall da. Det var jo ikke sånt ment! Jeg synes bare det virket litt rart å si "HURRA, jeg fant en dress til super pris!" og så ikke dele det med andre hvor man fant den! Her på FP er det ganske normalt at man deler tips og gode tilbud, åpent. Synes du virket litt hårsår her. Vil Tollvesenet gebyrlegge deg for dressen så gjør de det, uansett om du har lagt ut link her eller ikke. Har ikke tenkt å rødprikke deg, jeg. |
|
|
|
|
|
#293 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010Helt enig med deg Liljekonvall. Det går jo an å spørre om du kan legge ut linken før man "fyrer løs" med kommentarer |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() |
Den er å få kjøpt på nettet men, på polarnopyret sin nettside som er svensk. Hvis du har et polarnopyret butikk i nærheten så finner du jakken der
|
|
|
#295 |
|
audio, video, disco
Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010Pakkene går lettere gjennom tollen om man ikke legger ut link til nettbutikken? |
|
|
|
|
|
#296 |
|
ctrl+z
|
Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010Artig at du presiserer at det er barnslige kommentarer her, Liljekonvall, siden det er du som oppfører deg merkelig. Du kunne jo bare forklart hvorfor du ikke ville legge ut linken? Og hva var egentlig grunnen? At du ville jukse deg unna toll? *skjønnerfremdelesikkebæret*
|
|
|
#298 |
|
Hertuginne
|
For det første: Det er helt greit og lov å rødprikke her på forumet, så å sutre for røde prikker og skryte for grønne er liksom ikke helt måten man gjør det på her inne. Du har også lov å oute de røde prikkene, hvis det er det du vil.
|
![]() |
|
|