|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Oppringt av LUBEr det noen som er kjent med denne organisasjonen?
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Oppringt av LUBEr ikke dette Landsforeningen mot/for Krybbedød i ny drakt? De er jo svært omdiskutert når det gjelder ekle telemarketingmetoder.
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppringt av LUBKrybbedød foreningen i ny forkledning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Oppringt av LUBJoda, det er de samme. Som "helt tilfeldig" ringer forholdsvis nybakte foreldre for å få støtte.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Oppringt av LUB
Jo, det er dem. Jeg er overrasket over at jeg ikke har hørt fra dem mens jeg var gravid eller etter at jeg fødte - trodde de ringte alle på det mest sårbare tidspunkt.
![]() |
![]() |
#8 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Oppringt av LUBJa, de ringte meg på den datoen jeg hadde oppgitt som termin da jeg meldte meg inn i Liberoklubben. Jeg var i fødsel og ble litt arg.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
Jupp. Lite avsporing; Redd Barna har nemlig også begynt med en litt sær salgstaktikk: Stand i butikk, spør om jeg vil ha info, jeg svarer ja fordi jeg faktisk er oppriktig interessert, står og hører på 5 minutter med info fra dama med utålmodig barn i armen, men må fylle ut papirer om fast månedstrekk før jeg kan få infobrosjyren!!
![]() |
#10 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppringt av LUBDet stakk godt i meg iallfall. Der ligger min lille jente å sover på sofaen og de snakker om krybbedød og at de som ikke har opplevd det ikke kan forstå det
![]() |
#11 |
flisespikker
|
Poenget er vel at de som ringer deg tar ut lønnen sin fra det du gir. Det er klart de ikke vil gi deg et kontonummer - det tjener jo ikke de noe på. Det er ganske kjipt når man vil støtte en god sak og en god porsjon av det man gir faktisk går til telefonselgeren.
![]() |
#12 |
aldrende
![]() Sv: Oppringt av LUBGodt poeng, Skilpadda.
![]() |
![]() |
#14 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Oppringt av LUBJeg kjenner jeg blir like opprørt hver gang vi diskuterer dette. (det er minst en slik tråd i uka på de forumene jeg henger på).
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppringt av LUBDe har vært ekstremt aggresive i det siste og jeg har flere ganger gitt beskjed om at jeg betaler når jeg har lyst til å betale. Jeg syns det er ubehagelig når de ringer så ofte for det er jo en sak jeg gjerne støtter, men ikke fordi de driver meg til det...
Lizzie junior, desember 04 og Poden, september 07 Sist redigert av Lizzie : 26-01-07 kl 14:44. Årsak: Tillegg |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Permakulturell
|
Det betyr at vi kan ta et bevisst valg - si nei til telefonselgeren, lete opp kontonr. direkte på nett og betale inn. Da støtter vi formålet, men ikke salgsmetodene.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Oppringt av LUBJeg syns disse er plagsomme, folk er så opplyst om at de finnes at om en ønsker støtte dem, så vet en hvor å finne dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Oppringt av LUBJeg burde absolutt vært medlem da Nicholas døde i krybbedød men av en eller annen grunn har jeg ikke blitt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|