|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?
Så kjekt kan det sies, og jeg er helt enig.
![]() |
#22 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?1 og 2 er morsomme. Kanskje litt slitsomme. Men det er det jo bare å stenge av.
![]() |
#23 |
Helt konge
|
Du har selvsagt et godt poeng. Men har man gått så langt inn i denne fantasiverden at man ikke lenger klarer og skille er man ganske psykisksyk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg kjenner en som er som et type-tre-troll IRL, bare at han skjønner nok ikke selv at han troller. Han utbroderer nemlig bare, og forteller gode historier, og glemmer at de ikke er helt sanne i prosessen.
![]() |
#27 |
Metallica!!
|
Men når man har møtt dem da? Og til og med gått god for dem i mange settinger. Man føler seg veldig brukt altså! Og teit, dum, usikker, og ikke minst så får man dårlig samvittighet fordi man har introdusert trollet for andre mennesker, og gått god for det.
![]() |
#28 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Det er veldig fascinerende Allium. Og skremmende. Jeg tror at det er noe av grunnen til at man så ofte blir i tvil om det er meg eller h*n det er noe "galt" med. Det at h*n innimellom virker riv ruskende gal, for så i neste øyeblikk eller setting fremstår som tilsynelatende normal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
Den første er seg selv og et koselig lite samleobjekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Leser
|
Det er ikke så veldig uvanlig. Mesteparten av livene våre foregår tross alt mellom ørene våre. Hvordan forholdet mitt til foreldrene mine, søstrene mine, barna mine og mannen er, er jo i hovedsak en mental konstruksjon. (Det er jo også helt vanlig at når en ber om skilsmisse, er den andre helt himmelfallen fordi "man har det jo så bra".)
![]() |
#37 |
Muligens verdt å vente på
|
Jeg ser den. Det var ikke meningen å være nedlatende eller overlegen. Man tror vel ikke man kan la seg narre eller rive med, før skaden er skjedd.
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Håkkei, for å være seriøs. (Siden Heiko er streng og det er skummelt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En viss grad av sunn skepsis er jo greit. Men jeg vil mye heller være en person som går ut fra at mennesker er greie og ærlige, enn en som går ut fra at alle er ute etter å lure meg.
![]() |
|
|