Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Parfymeforbud

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-10, 10:45   #37
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parfymeforbud

Jeg har en gang bedt en fjortis (okei, han var sikkert nærmere 20) ved nabobordet på Peppes om å skjerpe parfymebruken. Han satt i en sånn parfymeos at hvem som helst kunne fått pusteproblemer av det.
Jeg holdt på å dø, og vi måtte bare gå derfra. Men det er ikke ofte jeg reagerer sånn, og jeg bruker parfyme selv. Dog milde og ungdommelige lukter, ikke Poison og hva_har_du av de der tunge greiene som pelskledde damer dynker seg i.
Av vaskemidler og shampo/dusjsåpe/deo bruker jeg kun parfymefrie varianter. Jeg klør meg i hjel om jeg bruker annet. Hårprodukter som spray og skum reagerer jeg ikke på, med mindre jeg selv går amok med hårspray på badet med døren igjen. Men igjen; hvem som helst får pusteproblemer av det.

Jeg har for øvrig null problemer med å si i fra dersom jeg reagerer på en parfyme, og jeg har aldri opplevd at folk ikke har taklet det pent. Det har selvsagt noe med måten man sier i fra på, men jeg kan tydeligvis å si slike ting på en fin måte.

Jeg har for øvrig ikke brukt noe som helst form for astmamedisin på 5-6-7 år, så det går an å bli bra i voksen alder. (Jeg fikk astmatrøbbel i tenårene.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.