|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsdags- og farsdagsgaver i barnehage og skoleBarnehagen lager mors-/farsdagskort og gave, skolen lager kort. Å mene at de oppfordrer til å støtte handelstanden er jeg hvertfall ikke enig i da det fokuseres på å lage noe selv, og ikke kjøpe.
|
|
|
#22 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Morsdags- og farsdagsgaver i barnehage og skoleMine har aldri laget noe til mors/farsdag, hverken i barnehagen eller på skolen.
|
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Sv: Morsdags- og farsdagsgaver i barnehage og skoleFørste barnehagen til glitterbarnet lagde kort i forbindelse med mors- og farsdag. Jeg syns ikke det er problematisk ift. handelstanden i det hele tatt, jeg syns derimot barna lærer st alt ikke trenger å være dyrt og kjøpt.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Morsdags- og farsdagsgaver i barnehage og skoleVi har ikke fått noe hjem de siste årene. Som lærer har jeg heller ikke markert disse dagene på skolen - først og fremst fordi de har gått i glemmeboken, men også fordi jeg har flere elever med trøblete hjemmeforhold osv. Hvis elevene på eget initiativ ønsker å lage kort er de velkomne til det!
|
|
|
#25 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsdags- og farsdagsgaver i barnehage og skoleHer tok de handavtrykk og rammet inn i barnehagen. Jeg har ikke fått ungene til å lage noe på skolen, rett og slett fordi vi ikke har hatt tid til det. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Morsdags- og farsdagsgaver i barnehage og skoleVi har ikke hatt noe fokus på dette på jobb i barnehagen min, og på skolen har de ikke gjort noe utav det.
|
|
|
#27 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Morsdags- og farsdagsgaver i barnehage og skoleJeg synes det er litt trist at Mazungen aldri har laget noe slikt på barnehage eller skole. Jeg skjønner argumentet for hvorfor og synes derfor det er ok. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morsdags og farsdagsgaver i barnehage og skoleStoresøster laget ikke mors eller farsdagskort på skolen. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Morsdags- og farsdagsgaver i barnehage og skoleSimen har ikke laget det i den barnehagen han går i nå eller i den forrige. |
|
|
|
![]() |
|
|