Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fredagsvits

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-07, 19:22   #21
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Fredagsvits

Ja, det lengste jeg kom var at det kansje lignet på
"Jeg er håndkle Christian!" Ikke bra forslag..

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 19:26   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Ja, det lengste jeg kom var at det kansje lignet på
"Jeg er håndkle Christian!" Ikke bra forslag..

Håndkle????
Hvor i all verden kommer den assosiasjonen inn???

Gammel 26-01-07, 19:36   #23
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Håndkle????
Hvor i all verden kommer den assosiasjonen inn???

Tenkte forkle og skrev håndkle.
Prøvde å si siste setningen høyt, å da ble a prown til apron (forkle).
Ikke verdens beste forslag da.

Gammel 26-01-07, 20:16   #24
tutta
Passiv

Standard

Snakk om trådkupping da ha!

Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:10   #25
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, Divine, fin den. Likte likevel bedre de 2 andre ... :smart, men plump:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:18   #26
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Joda, Divine, fin den. Likte likevel bedre de 2 andre ... :smart, men plump:

Så forklar da, Kif! Hittil er det 6 stykker av dere som ler hjertelig fordi vitsen til Divine er så knakende god, men ingen klarer å forklare poenget.. :muffens:

Gammel 26-01-07, 21:21   #27
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NÅ skjønte jeg den.

Det er mye mulig jeg faktisk har skjønt den, men at jeg ikke syns den var så morsom ... Og det er vel derfor jeg tror at jeg må ha misforstått noe.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:36   #28
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

NÅ skjønte jeg den.

Det er mye mulig jeg faktisk har skjønt den, men at jeg ikke syns den var så morsom ... Og det er vel derfor jeg tror at jeg må ha misforstått noe.

Og hvordan har du skjønt den da Fluke?

Gammel 26-01-07, 21:39   #29
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hvordan har du skjønt den da Fluke?

Det var dette med Christian/kristen (det du selv sa i et innlegg tidligere i tråden), men jeg syns som sagt ikke at det var særlig morsomt, så jeg har sannsynligvis ikke skjønt poenget.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:50   #30
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det var dette med Christian/kristen (det du selv sa i et innlegg tidligere i tråden), men jeg syns som sagt ikke at det var særlig morsomt, så jeg har sannsynligvis ikke skjønt poenget.

Det kom både min Chr og jeg fremtil og synes ikke den var noe morsom.......

Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:52   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som virkelig har tatt poenget bør forklare.
Om ikke annet prikke meg.

Gammel 26-01-07, 22:27   #32
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Geniale alle sammen faktisk - men jeg likte reka best da! :hylgriner:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:28   #33
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Standard

-I'm a prawn again Christian
-I'm a born again Christian
Er hele historien laget for å få til ei setning som ligner på denne over? Er det selve vitsen?

*svømmer i uvisshet her* "morsom"

Gammel 26-01-07, 23:45   #34
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet hvorfor ingen gidder forklare den, dere bare later som dere har skjønt den for å ikke virke blånne. Pøh, jeg gjennomskuer dere alle sammen.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 00:54   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

-I'm a prawn again Christian
-I'm a born again Christian
Er hele historien laget for å få til ei setning som ligner på denne over? Er det selve vitsen?

*svømmer i uvisshet her* "morsom"

Det er i hvertfall det jeg ler så godt av - ordspillet "prawn again Christian" - opp mot "born again Christian..."

Jeg digger slike ordspill!

... Men det er mulig jeg er så blond at jeg bare tror det er dette som er poenget...

Gammel 27-01-07, 00:56   #36
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I'm a prawn again Christian..... skal det være en fortolkning av I'm a born again Christian eller??? I så fall er det fortsatt ingen vits....

Er det vel?

Da liker du vel ikke denne heller da:

An Italian, a Scotsman and a Chinese fellow are hired at a construction site.
The foreman points out a huge pile of sand and says to the Italian guy, 'You're in charge of sweeping.'
To the Scotsman he says, 'You're in charge of shoveling.'
And to the Chinese guy, 'You're in charge of supplies.'
He then says, 'Now, I have to leave for a little while. I expect you guys to make a dent in that there pile.'
So the foreman goes away for a couple hours and when he returns, the pile of sand is untouched.
He asks the Italian, 'Why didn't you sweep any of it?'
The Italian replies, 'I no hava no broom. You saida to the Chinese a fella that he a wasa in a charge of supplies, but he hasa disappeared and I no coulda finda him nowhere.'
Then the foreman turns to the Scotsman and says, 'And you, I thought I told you to shovel this pile.'
The Scotsman replies, 'Aye, ye did lad, boot ah couldnay get meself a shoovel! Ye left th' Chinese gadgie in chairge of supplies, boot ah couldnayfin' him either.'
The foreman is really angry now and storms off toward the pile of sand to look for the Chinese guy ...Just then, the Chinese guy leaps out from behind the pile of sand and yells... 'SUPPLIES!!'

eller denne:

-Leverpostei?
-Nei, han er død.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 00:57   #37
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Er det vel?

Da liker du vel ikke denne heller da:

An Italian, a Scotsman and a Chinese fellow are hired at a construction site.
The foreman points out a huge pile of sand and says to the Italian guy, 'You're in charge of sweeping.'
To the Scotsman he says, 'You're in charge of shoveling.'
And to the Chinese guy, 'You're in charge of supplies.'
He then says, 'Now, I have to leave for a little while. I expect you guys to make a dent in that there pile.'
So the foreman goes away for a couple hours and when he returns, the pile of sand is untouched.
He asks the Italian, 'Why didn't you sweep any of it?'
The Italian replies, 'I no hava no broom. You saida to the Chinese a fella that he a wasa in a charge of supplies, but he hasa disappeared and I no coulda finda him nowhere.'
Then the foreman turns to the Scotsman and says, 'And you, I thought I told you to shovel this pile.'
The Scotsman replies, 'Aye, ye did lad, boot ah couldnay get meself a shoovel! Ye left th' Chinese gadgie in chairge of supplies, boot ah couldnayfin' him either.'
The foreman is really angry now and storms off toward the pile of sand to look for the Chinese guy ...Just then, the Chinese guy leaps out from behind the pile of sand and yells... 'SUPPLIES!!'

eller denne:

-Leverpostei?
-Nei, han er død.

Herlig!

Forresten... Jesus lever! Leverpostei?

Gammel 27-01-07, 00:59   #38
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Forresten... Jesus lever! Leverpostei?

:fårikkepuste:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 01:00   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rekevitsen var ikke så bra. Men 'SUPPLIES!!' var jo hysterisk morsom da!
:rofle:

Gammel 27-01-07, 01:01   #40
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det kan se ut til at jeg skjønte den første vitsen, men at jeg ikke skjønte at jeg skjønte den...............
Den siste til Divine derimot skjønte jeg og den er jo t.o.m med litt morsom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.