|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Fyllekjøring i bygdeneHer er fra hjembygda mi, er ikke overrasket nei.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fyllekjøring i bygdeneNå kjenner ikke jeg bygda di, men jeg er ikke overrasket.
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Fyllekjøring i bygdeneEr på samme måte her jeg bor. Her holder polititet til to timer unna, noe som jo er det samme som fritt frem. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Twinsouls
Sv: Fyllekjøring i bygdeneJeg er opp vokst på Byremo og tror på alle de årene jeg bodde der kan jeg telle på en hånd når det var kontroll der som jeg vet om. Det var mye fyllekjøring rundt om kring i min ungdom mellom 80 og 90 tallet. Kjørte for gjorde de også.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fyllekjøring i bygdene
|
|
|
#6 |
|
Twinsouls
Sv: Fyllekjøring i bygdene
Det var jo lensmannskontor men de er jo borte nå.
Siw mamma til en i himmelen og tre på jord "The way you make mee feel" Sist redigert av Siw : 17-02-10 kl 16:01. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fyllekjøring i bygdeneJeg kommer fra fastlandet, men bodde ved ei øy med fergeforbindelse. Ikke politi på øya, og selvsagt kom ikke en kjeft fra politiet over med ferga uten at det ble behørig varslet. Den gang var det ikke mobil, men de fleste hadde walkie talkie, og det var vel knapt gått fem minutter før det var over hele øya at nå kom det politi. I helgene var det selvsagt ingen og venninner jeg har på øya fortalte at de torde ikke ut å kjøre bil i helgene på grunn av fyllekjøringen. Helt forferdelig at det skal være sånn. |
|
|
|
![]() |
|
|