Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan er Camper-sko i størrelsen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-10, 16:49   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvordan er Camper-sko i størrelsen?

Jeg burde kanskje ikke kjøpt dem. Men jeg måtte bare se om de passer.

I verste fall får jeg bare levere dem igjen.

Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 16:57   #22
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Æsj, linken din funker ikke, så jeg får ikke sett. Har jeg slike, altså? Er det de Barbara/barbie det er snakk om? De er ikke spesielt små i størrelsen synes jeg. Jeg bruker 39 i dem, og jeg må ofte ha 40 i enkelte sko. Jeg har ganske smale føtter, tror jeg, så der kan jeg ikke uttale meg.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 16:59   #23
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Og mine kjentes akkurat litt trange i starten, men går seg til veldig greit. Jeg kjøpte støvletter i samme lest i vinter, og i str 40 kippet de veldig, så da ble det 39 selv om de føltes litt knappe i starten. Nå føles de som "et ekstra lag fot".

Gammel 11-02-10, 17:21   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Og mine kjentes akkurat litt trange i starten, men går seg til veldig greit. Jeg kjøpte støvletter i samme lest i vinter, og i str 40 kippet de veldig, så da ble det 39 selv om de føltes litt knappe i starten. Nå føles de som "et ekstra lag fot".

Jeg elsker Kanina akkurat nå jeg. Siden disse er på vei i posten til meg nå.

Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 17:35   #25
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Lave i vrista, smale - men noen normale eller brede og vanlig "skolengde" for min del.

Grattis med nye sko!

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 19:19   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanina: Det er de gule du har, tror jeg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 19:32   #27
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kanina: Det er de gule du har, tror jeg.

Det stemmer, ja. Eller, de blir mer og mer lysebrune, da men. Jeg elsker dem uansett. Bare de er lykkelige.

Gammel 17-02-10, 21:03   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det kan hende de funker. De er trange, men da har jeg vanlige sokker oppi. Jeg er gal når det gjelder sko. Jeg er så motivert til at de skal passe at jeg tenker at det går seg til. Også går det seg ikke til. Jeg har mange sko som aldri er brukt.

Dermed har jeg bestemt at når jeg er toppmotivert så må jeg holde ut med vanlige sokker - da funker de med tynne strømper når motivasjonen daler. Håper jeg.

De er jo nydelige - jeg ser ut som jeg bruker 37 i sko med dem.

Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 21:35   #29
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Ta dem med til skomakeren og få ham til å blokke dem ut litt. For trange sko virker som noe man kan leve med, til man har gått med dem en halv dag.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 21:42   #30
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det kan hende de funker. De er trange, men da har jeg vanlige sokker oppi. Jeg er gal når det gjelder sko. Jeg er så motivert til at de skal passe at jeg tenker at det går seg til. Også går det seg ikke til. Jeg har mange sko som aldri er brukt.

Er du meg?

Gammel 17-02-10, 21:48   #31
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Ta dem med til skomakeren og få ham til å blokke dem ut litt. For trange sko virker som noe man kan leve med, til man har gått med dem en halv dag.

Det var jo totalt genialt! Får de akkurat den lille ekstra da? Pusterommet?

Hvor finner man skomakere nutildax?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Er du meg?

Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 21:55   #32
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Altså, jeg har noen lekre gullpumps som jeg kjøpte her inne en gang. Etter en blokking er de fremdeles trange, men de er så fine at jeg bare venter på at de skal passe. :kokko:

Gammel 17-02-10, 22:05   #33
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Hvor trange, da? Mine gikk seg som sagt til etter en ukes tid eller to. Men det var litt lettere for meg, for jeg hadde jo prøvd både dem og størrelsen over i butikken, og slått fra meg de store. Er det støvletter eller sko du har kjøpt?

Gammel 17-02-10, 22:07   #34
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Min lokale skobutikk sender til blokking, så du trenger kanskje ikke å finne skomaker?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 22:17   #35
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er sko ja.

Det er ikke mye altså - klassisk sånn at de går seg til - men jeg slipper mer enn gjerne å gå dem til med egne føtter.
Jeg kan jo sjekke i skosjappa rett og slett ja.

Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 22:18   #36
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sjekk prikk, jeg mener å huske at du trener rett i nærheten?

Gammel 17-02-10, 22:23   #37
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Sjekk prikk, jeg mener å huske at du trener rett i nærheten?

Sjennjalt!

Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 22:28   #38
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Jeg får ikke sett hvilke sko det er, det kommer opp "Bilde kommer" på linken din. Men antakelig kan de fikse dem relativt enkelt.

Gammel 17-02-10, 22:29   #39
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det tror jeg går veldig fint - det er ikke snakk om rare greiene som skal til, og de er supre på lengden trur eg.

Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 22:30   #40
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Du får gjerne ta med resten av "nesten passelig"-samlingen din hvis dette blir en suksess. Og forhandle deg til kvantumsrabatt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.