Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er World of warcraft?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-10, 22:44   #30
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er World of warcraft?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Fader at jeg ikke husker det da! Jeg mener det gikk på TV2 for et år siden eller noe sånt, men det hjelper jo nada.

Jeg så det! Det var jo helt vanvittig! Ett par som hadde funnet hverandre i Second Life og satt med ryggen til hverandre og var bare sammen som avaterer. Til alt overmål giftet de seg der inne også Galskap!

Styr unna WoW forresten.
Det er drepen for forhold og god tone og alt som er! Hos oss var det krangletema nr.1 det første året vi bodde sammen (da vi var unge og kule studenter).
Tidskonsumerende, avhengihetsskapende virituell felle! Sikkert gøy for de som klarer å kontrollere bruken, men de fleste jeg kjenner som har drevet med det har på ett eller annet tidspunkt hatt ett mindre sunt forhold til spillinga.

Det gikk jo bra å slutt når han bestemte seg (les: innså at det kanskje tok litt vel mye av fritid og livskvalitet) og sluttet av egen fri vilje.
Det kunne aldri vært forenelig med "voksenlivet" vi lever i dag med barn å ta seg av, en jobb og stå opp til etc.

Mitt barn kommer aldri i mitt liv til å få ett slikt spill mellom hendene så lenge jeg er den som bestemmer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.