|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
blant fjord og fossevell
|
Jeg har farget vippene i dagJeg har farget vippene i dag og forsøkte en litt mer lokal behandler enn tidligere. Jeg er ikke helt sikker på om jeg er så fornøyd. Prisen var veldig bra og det var deilig å kunne gjøre det på vei i barnehagen, men jeg kan ikke huske at det irriterte huden så mye. I tillegg hadde noe kommet inn på øynene, muligens vaselin så jeg brukte ca 10 min før jeg klarte fokusere skikkelig etterpå. Er dette normalt? Hvor mye og hvor lenge skal det svi og irritere?
|
|
|
|
#2 |
|
Unik
|
Sv: Jeg har farget vippene i dagGjorde du det hjå dei som me var innom ? Har aldri gjort det men har litt lyst. Men ikkje viss det kjem inn på auger og gjer vondt lenge etterpå.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Jeg har farget vippene i dagDet KAN svi litt mens behandlingen pågår og mens fargen fjernes. Det skal ikke svi etter at fargen er fjernet. Gjør det det, har hun antagelig ikke fått vekk all fargen, eller så reagerer du på vannstoffet. Uansett skal det ikke svi på huden. Den svien som kan forekomme er evt i øyet. Det du føler har kommet inn på øyet er mest sannsynlig vaselin ja... Hvordan kjennes det ut nå?
|
|
|
|
#4 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Jeg har farget vippene i dagBare gjort det 3-4 ganger, det syns så lite på meg. Også varer det kort. Men det har aldri svidd. Ikke fått vaselin inn i øyet heller. Den som gjør det må være forsiktig og ikke dra i øyet/øyelokket. Hadde ikke gjort det mer om jeg reagerte på virkestoffene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Jeg har farget vippene i dagJepp Urt, men det gjør ikke vondt altså. Det bare svir litt. Tror gjerne dette er innen normalen da. Nå kjenner jeg bare litt irritasjon akkurat rundt øyet, håper sminkefjerner og varmt vann kan hjelpe på nå i kveld.
|
|
|
|
#6 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har farget vippene i dagSkal ikke svi i lang tid etterpå. Men kan svi litt akkurat etter man har gjort det da. Jeg har også litt fokuseringsproblemer etterpå. Men det gir seg etter noen minutter.
|
|
|
#7 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Jeg har farget vippene i dag
Jeg har prøvd både kolokrem og depend, men jeg klarer bare ikke å farge vippene. Det er akkurat som om de er for tykke. Dvs. det er akkrat som om hver vipp er for tykk for å få smurt kremen ordentlig inn. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pappa
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nær Oslo
![]() |
Sv: Jeg har farget vippene i dagJeg vet jeg er mann altså, men er det vanlig at også menn gjør dette? IdaM: du høres jo ut som en ekspert på dette...?? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Jeg har farget vippene i dagJa, det er mer vanlig at menn gjør det nå i våre dager enn før.
|
|
|
#10 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Jeg har farget vippene i dagJeg kjenner en mann som gjorde det en gang, og det fikk han til å se litt sminket ut. Jeg synes det så litt merkelig ut på han. Men om du har lyst, så synes jeg du skal prøve. Det går jo bort igjen etter et par uker.
|
|
|
#11 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg har farget vippene i dagJeg vet om flere menn som gjør det i allefall .. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Jeg har farget vippene i dag
Ekspert og ekspert fru blom.. Har jobbet noen år i bransjen i alle fall
|
|
|
|
#13 |
|
Pappa
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nær Oslo
![]() |
Sv: Jeg har farget vippene i dagok. takk for svar... Å farge vippene er nok ikke helt min greie, men jeg har vel mest lurt på om dette er mer og mer vanlig hos menn også. |
|
|
|
![]() |
|
|