|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Ticket todelt sett - størrelse og typeVi har i år som ifjor Ticket dress, den vanlige, er vel den "baggie". Veldig fornøyd med temperatur og kvalitet. Ønsker å kjøpe todelt sett til neste år i samme kvalitet/stofftype; men er vanskelig å skjønne hvilke av jakkene og buksene som minner om dressen når jeg ser i nettbutikk. Kan noen hjelpe? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og typeJeg har nettopp kjøpt TTH todelt til lillesøster som blir 6 år i mai. Hun er nå ca 115 cm. Kjøpte str 122 til henne. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og typeDet lurer jeg også på. Det er jo litt forskjellige stoffkvaliteter ettersom jeg har skjønt. Baggie vinterdressene har jo det blanke oxford stoffet. Det kunne jeg tenkt meg å hatt i todelt til vår frøken neste år også. Men hva heter modellen i todelt mon tro..? Vet Rebecca og Rene er to modeller av jakker med dette stoffet hvertfall |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og typeAngående str ville jeg nok valgt 122 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og typeJeg kjøpte akkurat en nydelig jakke (lilla/fiolett) i dette stoffet, den heter Rebecca.
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og type
Akkurat. Fint tips. Da har man jakka, men hva med buksa? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og typekikkekt litt på ticket sine nettsider og der ser det ut som buksen "robert" er lik. Men den har ikke seler da.. Jeg tror "Rafael" er like også, men vet ikke sikkert. Ta en tlf. til kundeservice og hør! De er kjempegreie på tlf. Evt send mail |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ute på tur
|
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og typeJunior er 116 cm nå og har en hel dress fra TTH i str 122. Den er litt stor, men 116 hadde vært akkurat siden han er ganske lang i ryggen.
|
|
|
#10 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og typeKjøpte en jakke/kåpe i Køben i høst som heter "Rasime coat", i fargen lilla. Den har blitt brukt hver eneste dag (til og fra barnehage og ellers, men ikke til lek i barnehagen). Snuppa elsker jakka si |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og typeDet er to forskjellige stofftyper i vinterdressene hvertfall; othello og oxford (det blanke). Othello tåler en vannsøyle på 8000 mm, mens oxford tåler 4000 mm. Men når det er sagt tror jeg likevel begge typer er mer enn vanntette nok om det ikke brukes til regntøy |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Tenker jeg også! Her vi bor, har jeg til gode å oppleve at det sprutregner på vinteren. Men jeg krever at vintertøyet skal tåle at ungene leker i snøen i 2-3 timer, uten at de blir våte..... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og typeHmmm... lurer jeg også på. Ser ut til at det er det matte stoffet? gi oss tilbakemld når du får det da! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
I mål
|
Hvis det er Oxford i baggiedressen vi har nå er det mer enn bra nok iallfall. S har aldri vært våt gjennom i dressen, til tross for bading i snø i timesvis. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og typeJa det er oxford |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og typeDet er sant |
|
|
|
|
|
#18 |
|
I mål
|
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og typeSettet du har kjøpt var kjempefint, Liljekonvall. Vil gjerne høre litt når du får det. Jeg har også sendt en forespørsel til T2H i Danmark og spurt litt om modeller og stoffer, legger ut når jeg får svar. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Ticket todelt sett - størrelse og type*abonnerer* |
|