|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Administrator
|
Ionisert Kolloidalt Sølvvann på amerikansk "Skaperen" (Dragons Den)Se dommerne gå fra humring til avsky på 5 minutter: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ionisert Kolloidalt Sølvvann på amerikansk "Skaperen" (Dragons Den)Hvem var du fikk avsky for? De som var arrogante og lite åpne i hodet, eller han som ville bli rik på tullemedisin?
|
|
|
#3 |
|
Administrator
|
Sv: Ionisert Kolloidalt Sølvvann på amerikansk "Skaperen" (Dragons Den)
Hehe, har endret teksten min; panelet går fra humring til avsky på 5 minutter. Jeg syns i grunnen det hele var ganske morsomt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ionisert Kolloidalt Sølvvann på amerikansk "Skaperen" (Dragons Den)Jøss. Jaja, han hadde hvertfall tro på seg selv.
|
|
|
#5 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Ionisert Kolloidalt Sølvvann på amerikansk "Skaperen" (Dragons Den)Jada, jeg har fire bøker med forsking som beviser at jeg har rett. De har jeg skrevet selv.
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Nja, alle som ikke tror på slikt uten videre er vel arrogante og lite åpne i hodet?
|
|
|
#7 |
|
Administrator
|
Det kommer vel an på hvordan du definerer åpent / lukket? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ionisert Kolloidalt Sølvvann på amerikansk "Skaperen" (Dragons Den)Jeg skjønner at de blir irritert og viser avsky jeg. Han er jo rimelig blåst han selgeren da. Enten er han fryktelig kynisk eller så er han virkelig tett i pappen.
|
|
|
|
#9 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Ionisert Kolloidalt Sølvvann på amerikansk "Skaperen" (Dragons Den)Jeg har en innbilt venn som sikkert kunne dratt god nytte av det produktet.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Ionisert Kolloidalt Sølvvann på amerikansk "Skaperen" (Dragons Den)Sånn kan det jo gå om du drikker kolloidalt sølv:
|
|
|
#12 |
|
Truth is in the x-files
|
Nice ...
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Ionisert Kolloidalt Sølvvann på amerikansk "Skaperen" (Dragons Den)Sølv har faktisk dokumentert antibakteriell effekt det og det bruke også i Norge spesielt i sårterapi. Det brukes vel ikke i så høy oppløsning invortes her i landet. Agyria er en kjent bivirkning, men da skal dosene være ganske store. Sist redigert av Maz : 19-02-10 kl 17:05. |
|
|
|
![]() |
|
|