Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

La være å kjøpe bil pga. fargen?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-10, 19:27   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La vær å kjøpe bil pga fargen?

Mannen min vil ikke ha rød bil. Han hadde en drøm som ung om at han døde i en ulykke med en rød bil eller noe sånt. Etter det har han holdt seg unna rød biler.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 08:39   #2
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: La vær å kjøpe bil pga fargen?

Fargen har nok litt å si, men er ikke avgjørende for meg. Da jeg kjøpte Touranen, så var ikke fargen den jeg likte best.

Men etter å ha hatt bilen 3 år, så er jeg ganske fornøyd. Fordi riper, bulker og dritt synes ikke så lett på denne fargen. Hadde jeg hatt svart bil, som var drømmen, så ville slike ting vært mye mer synlig.

Så jeg er ganske fornøyd i dag med fargen. Men husker jeg reagerte negativt da jeg så bilder av bilen første gang.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.