|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: La vær å kjøpe bil pga fargen?
Ikke jeg heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: La vær å kjøpe bil pga fargen?Eg la ned veto på ein grøn bil med kamo-fargar inni. Fargen utanpå var ikkje så verst, men eg vart uvel av fargane inni. Me enda opp med ein rødrosa bil. Den var grei nok, ikkje eit førsteval, men av to onder, liksom...
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: La være å kjøpe bil pga fargen?Jeg driter i fargen på bilen, så framt det ikke er en ekstrem (type sjokkrosa e.l). Rød bil er fint.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: La være å kjøpe bil pga fargen?
Jeg er også litt der. Jeg ville jo valgt farge selv om jeg stod helt fritt til å velge uten å tenke på penger, men jeg hadde ikke latt farge stoppe meg om jeg fant en bil jeg likte. Med mindre den var LYNGROSA eller noe da, det er jo enkelte farger jeg ikke takler på biler. Røde biler (skinnende knallrøde, ikke sånne rustrøde matte, grøss) er jo knallfint! Jeg ville ha rød bil denne gangen men vi endte opp med sølv.
![]() |
#5 |
nygift
|
![]() Sv: La være å kjøpe bil pga. fargen?Fargen betyr mye, vi fikset opp en masta som var vinrød, den nektet jeg å ha med mindre den ble sølvgrå.
![]() |
|
|