|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Hvilken bil har dere med 3 barn?Og er dere fornøyd med størrelsen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Jeg rett og slett elsker bilen min. Den har egne seter til hver av ungene bak og baksetet er så stort at jeg kan gå inn i bilen og feste ungene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Vi venter nr 3 på sensommeren, og vi skal kjøpe Ford Smax. Jeg elsker den bilen!! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
superbruker
|
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Vi har peugeot teepe expert, 8 seter og lang utgave. Perfekt bil!
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Ford Galaxy. Vi er veldig fornøyd med plassen i den, og kommer til å kjøpe samme type bil når vi en gang skal bytte den ut.
|
|
|
#7 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?VW Sharan 7-seter med integrerte barneseter. Veldig fornøyd, men det er jo en gammel konstruksjon nå. Kommer ny neste år, påstås det.
|
|
|
#8 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Vi ville ha 4-hjulsdrift, og ikke SUV, derfor Volvo XC70. Men jeg lurer på om vi ikke skal bytte konebilen i en S-max eller lignende. Noe med 7 seter ...
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Har Ford Mondeo. No har vi ein beltestol, eit bakovervendt vanleg sete og eit babysete i baksetet. Det går bra, men å seie at det er god plass vil vere å overdrive.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?En ting er baksetet, men hvor store plasskrav har dere ellers? Spesielle krav til utstyr? Skal det være en helt ny bil? Hvor mye forventer dere at bilen kommer til å gå i året? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Vi har 4, men svarer lell |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Vi har Peugeot 806. Tror det er en 2002- modell. Veldig fornøyd med den. 7 seter og 6 av setene har trepunkts bilbelte. Setene kan tas ut og settes inn etter behov. Veldig glad i bilen. Den er stødig og god på veien og vi har god plass i den. http://www.finn.no/finn/car/viewimage?finnkode=20784236 Her er samme type som vi har. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Vi har VW Sharan 4X4 med 7 seter. Kjempefornøyd.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Takk for mange tips |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Likte definisjonen av "rimelig" Touran og Avensis. Det var ikke mannen her enig i, da vi drev å så etter nr 2 bil nettopp |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?En V70 har egentlig ikke plass til tre unger i baksetet. Det er i hvert fall forferdelig trangt. |
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Er ikke Skoda superb helt enormt romslig bak?...
|
|
|
#19 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Her er det fire barn, men svarer lell.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken bil har dere med 3 barn?Vi har Citroën C4 Grand Picasso og er strålende fornøyd. Masse plass til tre barneseter, stort bagasjerom og masse artige løsninger. |
|
![]() |
|
|