|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Permakulturell
|
![]() Reisetips Samos - øst eller vestNoen som har vært i Votsalaki (ligger sørvest på øya)? Er det for lite sted/for langt unna allfarvei? Alternativer er Kokari eller Pythagorion.
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Reisetips Samos - øst eller vestJeg var på Samos i 1990. Da bodde vi i Pythagorion. I Pythagorion var det fint og småkoselig, men det var kun ei fin strand der og det var rett ved siden av innflygingen til flyplassen. Vi fant ei anna strand, men der var det veldig steinete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Reisetips Samos - øst eller vestPythagorion er kjedelig og har kjip strand, synes jeg. Jeg har vært på stranda ved Votsalakia, den var kjempefin, men jeg har ikke egentlig noe minne om selve stedet. Men det skal vel være stillere og mindre chartertungt en Pythagorion?
![]() |
#4 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reisetips Samos - øst eller vestStrendene på Samos er stenete, det er bare to skikkelige sandstrender der og den ene ligger på Psilli Ammon, mellom Phytogorion og Samos by.
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reisetips Samos - øst eller vestJeg likte meg godt i Samos By. Ikke så vanskelig å finne egne strender heller.
![]() |
#6 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Reisetips Samos - øst eller vest
Det er akkurat det som tiltaler meg mest med Votsalakia. Vi liker egentlig best å reise på egenhånd, men Samos var absolutt rimeligst med charter.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Reisetips Samos - øst eller vestHar vært i Votsalakia 3 ggr, og synes det var utrolig bra. Rolig og fint. |
![]() |
![]() |
|
|