Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Salg på Tulip og Tatamo!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-10, 22:04   #21
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Finnes det behagelig fleece?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:07   #22
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen pleeeease kjøpe en grønn i S til meg hvis de er innom? Den kjolen har jeg drømt om siden den kom. Vil helst ha kjole uten hette, men om de ikke har det vil jeg ha kjole med hette, og hvis de ikke har det vil jeg ha tunika. Elsker den grønne. Kan noen gi meg et hint om de skal innom?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:08   #23
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Hva da?

Den kunne jeg hatt lyst å kjøpe av deg (... men ser lengre ned at det blir feil størrelse)

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:08   #24
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvor er butikken?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:09   #25
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, da skulle jeg ha kjøpt en til deg i dag, Elisabet. Jeg skal dessverre ikke til byen mer denne uka. I motsetning til tidligere har de nå også åpent på fredager.

Anne: Butikken er i Pilestredet, på Bislett.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:11   #26
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Æsj, da skulle jeg ha kjøpt en til deg i dag, Elisabet. Jeg skal dessverre ikke til byen mer denne uka. I motsetning til tidligere har de nå også åpent på fredager.

Anne: Butikken er i Pilestredet, på Bislett.

Mye kostert det for å få deg til å ta turen om ikke noen andre skal?

Gammel 25-02-10, 22:13   #27
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så de har åpent i morra?

Grønn i M til en så god pris, jeg bare ser lommeboka mi hopper her.

Gammel 25-02-10, 22:15   #28
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Så de har åpent i morra?

Grønn i M til en så god pris, jeg bare ser lommeboka mi hopper her.

Skal du innom i morgen? Jeg kan overføre penger i kveld jeg hvis du skal innom og har mulighet for å kjøpe til meg? *desperat*

Gammel 25-02-10, 22:17   #29
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Skal du innom i morgen? Jeg kan overføre penger i kveld jeg hvis du skal innom og har mulighet for å kjøpe til meg? *desperat*

Jeg vet ikke om kroppen får meg innover i morgen. Hodet vil inn, men det er kroppen som bestemmer.
Kan du ikke sende med nummeret ditt så kan jeg sms'e deg om jeg plutselig er der?

Gammel 25-02-10, 22:24   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Hva slags fleece er dette? Er det sånn som gjør at det spruter gnister når man tar den av?

Det har iallefall ikke jeg opplevd?
Det er ganske tykk og solid fleece. En del fleece er jo ganske tynt, men denne er litt tykkere og tettere liksom. Holder seg veldig fin over tid.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:42   #31
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Gammel 26-02-10, 11:54   #32
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Ingen som skal på T&T i dag? Ønsker meg så drømmekjolen min.

Gammel 26-02-10, 12:21   #33
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg den jeg og, men satser på at jeg kan arve Nessie sin....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 14:45   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du ikke ringe de og høre?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 14:58   #35
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Kan du ikke ringe de og høre?

Men jeg er jo avhengig at noen kan hente den for meg, for de sender sikkert ikke den når den ikke står i nettbutikken lenger. Skal ringe og høre med dem hva de har i alle fall.

Gammel 26-02-10, 15:11   #36
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

De i butikken sender til meg selv om den ikke ligger i nettbutikken lenger. Så nå kommer det grønn kjole uten hette med løs hals til meg kjøpt på salg. Nå håper jeg bare inderlig at jeg ikke har bommet på størrelsen, for jeg har ikke bytterett på den. Men jeg tror str. M hadde blitt for stort siden jeg ikke akkurat er noe brystfager, men er en str. 38 ellers. Eneste hun i butikken var i tvil om var om den kunne bli kort på armene siden jeg er 173 høy, men håper det blir bra.

Gammel 26-02-10, 15:13   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra, Elisabet! Jeg prøvde str. S i går, i hettemodellen, og den er ganske vanlig i størrelsen, vil jeg si - i alle fall ikke veldig liten. Den var i lengste laget (under kneet) til meg på 1,60.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 15:13   #38
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Så bra
Hva kostet den om jeg tør spørre?

Jeg har en svigerinne som bor i byen og skal hit og overlevere noe, kanskje hun kan shoppe for meg...

Gammel 26-02-10, 15:15   #39
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Så bra
Hva kostet den om jeg tør spørre?

Jeg har en svigerinne som bor i byen og skal hit og overlevere noe, kanskje hun kan shoppe for meg...

Jeg betalte kr 650,- for kjolen med løs hals + frakt. Løse halser fulgte bare med så lenge de hadde igjen, så de siste kjolene ville de mangle det til.

Gammel 03-03-10, 20:29   #40
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Fikk kjolen min i str. S i dag, og dessverre var den for liten. Det var mye mindre stretch i denne enn jeg trodde. Nå har de sikkert ikke noe i M igjen. Kjolen var jo bare kjempefin. Angrer nå, var jo så i tvil om størrelsen, men fleecekjole er ikke noe fint på meg når den blir for stor, derfor tok jeg sjansen siden jeg er en str. 38. Det står jo at det er ca. størrelser når det står str. 36/38, men den jeg har fått er en ren str. 36 i alle fall.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.