|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Glamorøs
|
![]() Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 årHadde jeg vært singel, barnløs og førti hadde jeg ikke likt at noen skulle ha det moro på min bekostning i forhold til at mitt liv var mer "lattervekkende" og unormalt enn dem som var gift, med tre barn.
![]() |
#25 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 årAlderen tenker jeg ikke på, men jeg har min første vinter som singel, og det jeg har hatt behov for er ved, god øks, snømåke, spade, drill, vater. Swix store koffert med skismøring.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år
Enig. Jeg syns aCs forslag om Champagne og slikt er bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 årJeg ville satt pris på en kurv med litt forskjellig dill; sånn som hårkur og en litt dyrere shampoo fra frisør, ansiktsmasker, gjerne engangs, et sånt gavesett med lipglosser fra Clearins, en vinflaske, et blad - Tara er for de over 40 og et fint blad! Evt. en pocketbok, Bodylotion fra Clarins... en pose med forskjellig smågodt, lakris eller hva hun nå liker best..... Oreokakestykke fra Deli de Luca
![]() |
#28 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 årChampagneversjonen var best til naa. Alle de hintgavene kan veldig lett bli feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
heimføing
|
Spørs hvor nyskilt hun er - jeg hadde masse verktøy i min forrige singelperiode, men det meste "ble brukt opp" mens jeg var samboer og vi pusset opp og pusset opp, så jeg trengte mye nytt nå. Og jeg kjøper (ikea-)møbler fremdeles, selv om jeg nå er nærmere femti enn førti, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 årHadde jeg fått Tara i gave hadde jeg blitt dødelig fornærmet.
![]() |
#34 |
En Som Trener
|
![]() Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 årHer er det jo mye artig: http://www.nyttig.no/butikk.cfm?path=10
![]() |
#35 |
Bedreviter
|
Jaiks! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Da hadde jeg blitt SUR! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Pauset
|
![]() Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 årJeg syns egentlig at en kurv med litt pleie kunne være lurt. En venninne av meg fikk børste til å vaske seg på ryggen med da hun fylte 30 år, og diverse annet. Det var fra erfarne single venninner. Litt forskjell på det egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Bedreviter
|
![]() Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 årSeiøst: hvor mange 40-åringer i parforhold blir vasket på ryggen sånn til daglig av partneren sin, egentlig? Jeg har hatt samboer/mann i snart 20 år nå, men klarer da stort sett å besørge den daglige rengjøringen på egen hånd like fullt. :noe jeg har gått glipp av?: |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#40 |
Passiv
|
![]() Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 årEnig med resten. Skikkelig verktøy. Drill, et lite skrallesett, anmantlingstang og torxtrekkere. (Det er verdens beste triks på å imponere en mann å eie torxtrekkere.) |
![]() |
![]() |
Emneord |
40 år, bursdag, tara, verktøykasse |
|
|