Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Selskap, når kommer dere da?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Selskap, når kommer dere
Kommer 10 minutter før tiden 20 10,99%
Kommer presis 123 67,58%
Kommer ca 10-20 minutter for sent 39 21,43%
Tja, en times tid etter tidspunktet vi er invitert til 0 0%
Deltakere: 182. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-10, 13:32   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selskap, når kommer dere da?

Jeg kommer stort sett presis. Ofte må jeg ta en liten runde for jeg har ofte god margin. Man kommer IKKE før tiden. Klokken 20 betyr ikke 1955, men heller ikke senere enn 2010 uten beskjed.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:33   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg kommer stort sett presis. Ofte må jeg ta en liten runde for jeg har ofte god margin. Man kommer IKKE før tiden. Klokken 20 betyr ikke 1955, men heller ikke senere enn 2010 uten beskjed.

Jeg vil heller at folk skal komme til meg fem minutter før enn ti minutter etter tidspunktet vi har avtalt.

Gammel 28-02-10, 13:40   #3
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg vil heller at folk skal komme til meg fem minutter før enn ti minutter etter tidspunktet vi har avtalt.

Jeg er motsatt; heller ti minutter etter enn fem minutter før. *alltid ute i siste lita*

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:47   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg er vokst opp med at det å komme før tiden er utrolig frekt. De var veldig opptatt av skikk og bruk hjemme hos meg.

I England inviterer de ofte med margin. 19 for 19.30.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 14:35   #5
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Det vil IKKE jeg..

Gammel 28-02-10, 20:15   #6
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Helt uenig.

Folk som kommer for tidlig er en konstant bekymring for oss som ikke beregner mer tid til forberedelser enn absolutt nødvendig. De som kommer ti minutter for seint, derimot, kommer til dekket bord og blidt vertskap.

Vi kommer for øvrig behagelige ti minutter for seint, som regel. Det er faktisk standard i min omgangskrets, de som kommer for tidlig må tåle litt vennlig mobbing for å være festplagere.

Gammel 28-02-10, 16:26   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Vanligvis 10 min for tilig eller 10 min forsent

Men er det farmoren og farfraen til mann som ber så kommer vi en time for tilig for de ber oss til kaffe kl 19 eks i bursdag og kakene kommer på kl 20. Da må vi hjem å legge ungene så derfor drar vi bestandig dit kl 18 og driter i hva hun sier(farmoren) når vi drar nå de andre kommer. de andre i familien har ikke unger under 12 år

Gammel 28-02-10, 16:36   #8
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Vi kommer sånn noenlunde presis, - 5 min. før eller etter.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.