|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Selskap, når kommer dere | |||
Kommer 10 minutter før tiden |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 10,99% |
Kommer presis |
123 | 67,58% |
Kommer ca 10-20 minutter for sent |
39 | 21,43% |
Tja, en times tid etter tidspunktet vi er invitert til |
0 | 0% |
Deltakere: 182. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?
Jeg er vokst opp med at det å komme før tiden er utrolig frekt. De var veldig opptatt av skikk og bruk hjemme hos meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Vi er dessverre kroniske forsentkommere (les: min mann) og kommer alltid minst 15 min. for sent, til min store forargelse. Sånn går det når noen alltid må på do, ta en ekstra dusj eller bytte skjorte akkurat nå vi burde vært på vei ut døra. Eller som i går : bare må måke litt ekstra på verandaen og så dusje litt.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Vi prøver å være så presise som mulig, noen ganger blir det litt før, noen ganger litt etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Vi prøver å være så preise vi bare kan. Som regel er vi til tiden innenfor en 10 minutters margin.
![]() |
#25 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Jeg kommer presis eller innenfor ti minutter etter invitasjonstiden nårvi er invitert i selskap. I alle fall er det det som er målet. Å komme for tidlig er toppen på uhøflighet. Å komme for sent er selvsagt heller ikke bra, men ti minutter etter tiden er innenfor det akseptable, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Alltid presis og heller 5 min for tidlig enn for sent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
intro
|
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Intensjonene er gode, men det blir nok oftest 10-20 minutter for seint.
![]() |
![]() |
#29 |
Ferdig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Vedlig irriterende med de som ikke gir beskjed.
![]() |
#31 |
*_*
|
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Kommer presis, pluss-minus ti minutter. Hvis ikke gir vi beskjed.
![]() |
![]() |
#32 |
Pauset
|
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Jeg kjører stort sett kollektivt, så jeg kommer ofte ikke helt presist, men ti minutter til eller fra. Sier stort sett i fra i forkant, så jeg stemte for "presis" i pollen. Jeg kommer jo når jeg sier jeg skal komme, og jeg gidder ikke stå utafor i ti minutter for å vente til klokka er akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Hvis det er jeg og/eller ungene som skal i selskap, så kommer vi presis. Hvis mannen skal være med, så kommer vi 10 minutter for seint.
![]() |
![]() |
#35 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Kommer alltid presis, men mindre noen har sagt "I fem-tiden", da er det mellom 16.45 og 17.15 en gang.
![]() |
#36 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Det vil IKKE jeg..
![]() |
#37 |
flisespikker
|
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Jeg kommer aldri for tidlig, det synes jeg ikke noe om (og det blir fort stress dersom folk kommer for tidlig til oss), men jeg prøver å ikke komme noe senere enn ti minutter etter invitert tid. Nå er det sjelden veldig presise klokkeslett vi blir invitert til, og for meg er "syvtiden" omtrent det samme som "syv - halv åtte", det vil si fortrinnsvis rundt halv åtte, og i alle fall ikke før syv.
![]() |
#38 |
Originala
|
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Jeg er stort sett presis, eller 3-5 min før tiden. Liker ikke å komme for seint.
![]() |
#40 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selskap, når kommer dere da?Vi kommer presis. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|