Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bestille Nike på nett

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-10, 09:10   #1
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Spørsmål

Bestille Nike på nett

Hei. Mannen min ska bestille seg noen sko fra Nike på nett fra USA. Det selges jo så utrolig mye fake, men det er jo ikke alltid like lett å se.
Kan dere tipse om noen sider som selger ekte vare?
Takk

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 09:13   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: bestille Nike på nett

Er det noen spesielle nikesko du skal ha da eller? - Nike + har de ofte for 500 på xxl her i Norge også - og da lønner det seg ikke å kjøpe fra utlandet likevel...

Jeg vet ikke hva du skal se etter jeg altså...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 09:14   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: bestille Nike på nett

www.footlocker.com og butikkene innenfor samme gruppe har ekte vare og god service. Jeg vet ikke hvordan portoen er siden jeg kun har bestilt fra dem til amerikansk adresse, men man kan få skikkelig gode tilbud der.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 09:21   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: bestille Nike på nett

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Er det noen spesielle nikesko du skal ha da eller? - Nike + har de ofte for 500 på xxl her i Norge også - og da lønner det seg ikke å kjøpe fra utlandet likevel...

Jeg vet ikke hva du skal se etter jeg altså...

De modellene jeg liker best ha de aldri på tilbud på XXL og de blir mye billigere å bestille fra utlandet.

Nike+ har noen billige modeller som kan være på salg, men de dyreste ser man sjeldent billig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 14:14   #5
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: bestille Nike på nett

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Er det noen spesielle nikesko du skal ha da eller? - Nike + har de ofte for 500 på xxl her i Norge også - og da lønner det seg ikke å kjøpe fra utlandet likevel...

Jeg vet ikke hva du skal se etter jeg altså...

er på jakt etter en spesiell Shox modell... Jobber selv i sportsbutikk, men klarer ikke å få til dette like billig som fra USA, tror jeg..

(og jeg handler aldri hos XXL... )

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no