|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Vis meg en fin, RØD parkas!Ja, overskriften sier igrunnen alt! Jeg har lyst på parkas, og den skal aller helst være RØD!!
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vis meg en fin, RØD parkas!Ingen som vet om noe!??
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Vis meg en fin, RØD parkas!Vet Ellos ofte har hatt mange røde parkaser og kåper ! Både i vinter og vår kolleksjonen! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg en fin, RØD parkas!Her er det noen røde. Canada Goose Parkas som er så in for tiden. Kjempe gode jakker til en forferdelig høy pris. Men her ser jeg at de faktisk ikke kostet så mye.
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vis meg en fin, RØD parkas!Ja, CG har jeg allerede sett på, men prisen og det faktum at den ikke er å skaffe her i byen har fått meg til å legge den på hylla. Får ikke prøvd først, men det frister jo heftig med den prisen på linken da ...
|
![]() |
|
|