Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg å velge kjøkkengardiner!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilke kjøkkengardiner skal jeg velge? Med bilder og poll.
Bilde 1 15 21,13%
Bilde 2 18 25,35%
Bilde 3 15 21,13%
Bilde 4 20 28,17%
Ingen av dem. Har du andre forslag?? Spesifiser i tråden 3 4,23%
Deltakere: 71. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-10, 19:08   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp meg å velge kjøkkengardiner!

Oppdatering i slutten av tråden nå. Hva som er bestilt Det ble faktisk en femte variant . Men bilde 4 ble til slutt stuegardiner!

OBS: Bilder av kjøkkenet litt nedover i tråden

Kjøkkenet vår er bygd opp av hvit høyglans Mano kjøkken fra Kvik. Grått laminat gulv fra Forbo, og en hvit 3D tapet (når lyset skinner så er det grener og blomster i den hvite tapeten).
Vi har litt rosa interiørdetaljer, og hvite pappelina matter med cerise store rosa rundinger på gulvet.

Vi mangler kjøkkengardiner da. Og hvilke skal jeg velge?
Det skal bli liftgardiner, 2 stk. vinduer.
Bilde 1.
Bilde 2
Bilde 3.
Bilde 4

Sist redigert av Trulte : 06-03-10 kl 19:38.
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 19:10   #2
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å velge kjøkkengardiner!!

Må få se bilder av kjøkkenet først.

Gammel 01-03-10, 19:25   #3
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sier jeg også! driver å regner på kvik mano kjøkken! Im in LOVE Vil svært svært gjerne se bilder

Forhåndstemme på nederste, skal avgjøre etter kjøkken er vistfrem

Gammel 01-03-10, 19:27   #4
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

ok... bilder av kjøkken kommer...

Gammel 01-03-10, 19:48   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge kjøkkengardiner!

Venter på kjøkkenbilder.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 19:51   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Nr 3 var lekker! Men utfra beskrivelsen av kjøkkenet, ser jeg for meg at nr 4 kan passe bra. Så lekre stoffer!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 19:54   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Venter til jeg har sett bilder av kjøkkenet før jeg svarer i pollen, men sånn utifra hva du forteller tenker jeg at 2 og 4 kanskje passer best fargemessig.

Men alle 4 er lekre.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 19:55   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer litt an på ting rundt, men 2-4 var alle fine. 1 var litt daff, synes jeg. *uttaler meg mer med bilde*

Gammel 01-03-10, 19:58   #9
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Flisene under kjøkkenbenken er hvite med sølvstriper (synes ikke så godt på bildet, fugene har glitter i seg).

Gammel 01-03-10, 19:58   #10
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg har stemt på 4, men har jo ikke sett kjøkkenet.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 19:59   #11
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Ja...der hadde kjøkkenet kommet i mellomtiden. Men, jeg går fremdeles for firer´n. Jepp.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:01   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Etter å ha sett bilder av kjøkkenet endte jeg med å stemme på nr. 3, syns de passer best til.

Nr. 4 ser ut til å være ganske gule, i allefall ikke helt hvite. Tror kanskje de burde være helt hvite om de skal ha hvit bunnfarge.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:02   #13
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Dette er benkeplaten:
http://www.dfi-geisler.com/images/st...1140_retro.jpg

Gammel 01-03-10, 20:03   #14
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Niiiiice!

har dere den tynne tynne benkeplata???

Helt definitivt nr 4!

Gammel 01-03-10, 20:05   #15
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

3 eller 4.

Synes 4 så veldig fin ut hvis hvit/rosafargen passer mot kjøkkenet (litt vanskelig å si uten å se det i virkeligheten).

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:05   #16
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns nr 2, men smaken er som baken - og jeg likte ikke nr 4. Veldig fint kjøkken, forresten!

Gammel 01-03-10, 20:08   #17
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Niiiiice!

har dere den tynne tynne benkeplata???

Helt definitivt nr 4!

Ikke helt sikker jeg. Var ikke i standardsortimentet. Selvfølgelig for jeg kan jo aldri velge noe der . Men det var den tynneste de hadde. Jeg er ikke så høy så jeg måtte få kjøkkenet lavest mulig da Kvik er høyt i utgangspunktet.

Gammel 01-03-10, 20:09   #18
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

3 eller 4

Gammel 01-03-10, 20:12   #19
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg syns nr 2, men smaken er som baken - og jeg likte ikke nr 4.

Signerer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 20:15   #20
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

4 tror jeg. Jeg er ikke så glad i rosa, men de så litt freshe ut til kjøkkenet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.