|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Finnes det bilstoltester som man kan stole på?Jeg tenker på bråket rundt alle tester av bilstoler den siste tiden; test av kombistoler forovervendt selv om bakovervendt er anbefalt, osv.
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Finnes det bilstoltester som man kan stole på?Jeg ville gått for et sete til 25kg. Min er 2 1/2 nå og 16kg han er ganske normal. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Finnes det bilstoltester som man kan stole på?Ja, vi må selvsagt ta med bilen og barnet og prøve setene i.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 02-03-10 kl 11:47. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Sv: Finnes det bilstoltester som man kan stole på?Sett på britax secura? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Finnes det bilstoltester som man kan stole på?Størsten bikket 18 kilo når han var litt over 3 år, jeg ville valgt 25 kg stol om det var mulig.
|
|
|
|
#6 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Finnes det bilstoltester som man kan stole på?Britax Secura er gått ut av produksjon, pga multitech.
|
|
|
#7 |
|
Drømmer
|
Sv: Finnes det bilstoltester som man kan stole på?Jeg ville nok valgt en stol opp til 25 kg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Sv: Finnes det bilstoltester som man kan stole på?Britax hi-way er vel forsatt i produksjon? Det er jo og et godt sete. Eller Mobi. Mobi blir for smalt for min 3åring. Men han er breiskuldret. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Finnes det bilstoltester som man kan stole på?Junior (akkurat 3 år) veier nå ca 16 kg. Vi har ham bakover uten problem i 3 biler fremdeles. Er ca 94 cm lang. Har et Britax-sete til 25 kg og et Izi Combi sete til 18 kg. Det siste er enklest å stramme skikkelig til, synes jeg - men vanskeligst å montere. Har ikke base i noen av bilene, annet enn i en besteforeldrebil. Der begynner det å bli vanskelig å få ham inn i setet pga det blir så høyt med basen.
|
|
|
#10 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det bilstoltester som man kan stole på?
|
![]() |
|
|