Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en trille

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-10, 09:01   #21
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en trille

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Vi hadde en Maclaren techno xl, tror jeg den het. Den var virkelig suveren, så hadde jeg trengt trille igjen, hadde det definitivt blitt den
Hjulene har litt mykere plast, så den blir ikke så hard å trille, pluss at de ikke er av de aller minste hjulene heller.

Ja, dette er den besteste trillen!

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:20   #22
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Da gir jeg min stemme til MacLaren, hadde jeg ikke hatt Bee så ville det blitt en sånn.

Gammel 02-03-10, 10:26   #23
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg vil også anbefale Babyjobber city mini, vi har eliten og skal kjøpe minien til sommeren. Den er helt genial!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 11:58   #24
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Vi hadde MacLaren, men solgte denne. Angrer litt, men når jeg husker hvor håpløs den var å kjøre med én hånd, angrer jeg ikke. Har vært og testet en Bee, men fikk ikke tenning, da jeg syntes den var køddete å slå sammen, og heller ikke tok så liten plass som jeg trodde.

Skulle jeg kjøpt ny trille i dag, ville jeg definitivt sjekket ut Baby Jogger City Mini.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 15:15   #25
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

...

Sist redigert av shute : 05-08-12 kl 00:13.
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 15:23   #26
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

man får mye støre og bedre hjul vist man velger 3hjuling. Fordi den blir mindre sammenlagt. Triller med 4 hjul tar en del større plass fordi man ikke kan brette vognen dobbelt sånn som man gjør med en del 3hjulinger. Da havner fremhjulet mellom bakhjulene sammenslått.

Har hun noen gode argumenter mot 3hjuling? De er lettere å kjøre, mindre sammenlagt du får større oppslått vogn, mot sammenlagt tilstand. Mange gode argumenter for 3hjuling.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 15:28   #27
shute
prokrastinator

shute sin avatar

shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

...

Sist redigert av shute : 05-08-12 kl 00:13.
Gammel 02-03-10, 15:29   #28
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

enten så kjører man forhjulet opp og så kjører helt inntil fortauskanten og "kjører" den opp. Eller så snur man og drar den opp med bakhjulene. Ingen problem i praksis.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 15:32   #29
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Standard

...

Sist redigert av shute : 05-08-12 kl 00:14.
Gammel 02-03-10, 15:59   #30
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvem er det som kjører vogner og balanserer tyngden på forhjulet da? Det er jo ikke en normal måte å gjøre
det på!!
Forhjulet er i luften når man drar opp vogna etter de to bakhjulene. Man balanserer jo ikke på det, men vipper opp vogna!
Personlig liker jeg best firehjulinger pga de er stødigere når ikke det er helt slakt og du setter fra deg vogna feks.

Gammel 02-03-10, 16:05   #31
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Har hatt trehjuling(er) i alle år, og de eneste gangene jeg sliter med manøvrering er hvis jeg skal inn på buss/trikk eller andre høye "trinn", der det ikke er mulig å få bakhjulene helt inntil og "kjøre" opp kanten. Og så bør man låse forhjulet, eller bare kjøre på de to bakerste, hvis man må løpe litt for å rekke den fordømte bussen.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 16:13   #32
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg har OTH som hovedvogn og Bugaboo Bee som trille.

Den siste er helt uovertruffen til sitt bruk; ungen sitter godt, og den er ikke så skranglete som mange paraplytriller. Den tar litt mer plass, men er likevel nett og fin. Men om du ikke liker utseendet, så er det jo ikke så mye hjelp i min lovprisning...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 16:15   #33
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Mac Laren Techno XT. Dog er den ikke billig. Skal man til UK kan den kjøpes en god del billigere der.

Gammel 03-03-10, 17:53   #34
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Standard

Nå har vi kjøpt. Det ble en sånn der eggløsningstralle, vi fikk en billig brukt.

Gammel 03-03-10, 18:03   #35
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

maclaren xlr.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 20:10   #36
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Nå har vi kjøpt. Det ble en sånn der eggløsningstralle, vi fikk en billig brukt.

Høh? Peg perego Pliko?

Gammel 03-03-10, 20:26   #37
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Standard

...

Gammel 03-03-10, 20:46   #38
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Ja.

Jeg kan ikke fri meg fra pergo-assosiasjonen - og vil uansett aldri klare å si at vi triller med en "peg perego pliko p3" uten å fnise. Takke seg til eggløsningstralle. Jeg skjønner at jeg ikke tar barnevogner så alvorlig som de fortjener.

Den ser i hvert fall helt ålreit ut. Litt sliten i kantene, glemte å spørre hvor gammel den er. Så vidt jeg kan se er det den oppe i høyre hjørne her - er det da en Peg Perego Pliko P3 Classico, sånn for å ha full betegnelse?

Jeg har to veninner som har hatt den, og vært veldig fornøyde. Jeg kjøpte min av Kokosbolle for ei ukes tid siden og har ikke prøvd den ennå selv, men stoler på mine vogngale veninner.
Så jeg har ikke peiling på fullt navn altså. Når jeg har googlet så får jeg bare opp Peg Perego Pliko P3

Dessuten er jeg ikke inne i eggløsningsmetoder, så jeg sier høyt og tydelig navnet på vogna UTEN å fnise, så det så. Tanken slo meg ikke engang

Gammel 03-03-10, 20:59   #39
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Standard

...

Gammel 04-03-10, 14:15   #40
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Ja, altså, jeg fniser av fancy barnevognnavn uansett, da. Å ha en smak når det gjelder barnevogner føles omtrent som å liste shopping som fritidsinteresse.

bill.mrk. "hjul nederst og håndtak øverst, ja?"

Uff så kjedelig du er da

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.