|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Hva må man forvente å betale for en brukt brudekjole?................................ Sist redigert av M&S : 12-09-10 kl 11:10. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hva må man forvente å betale for en brukt brudekjole?Bruktpris på 4500,- synes jeg hørtes helt fair ut jeg. |
|
|
|
#3 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva må man forvente å betale for en brukt brudekjole?Kjempefin kjole M&S. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva må man forvente å betale for en brukt brudekjole?Du kan få en lignende for 4000 her. Med sko.
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva må man forvente å betale for en brukt brudekjole?Det var det jeg betalte ny for min for fjørti år siden, så jeg synes det er helt greit for en brukt nå.
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva må man forvente å betale for en brukt brudekjole?Helt grei pris, spør du meg. Jeg kjøpte brudekjolen min brukt i en brudebutikk og betalte 3000,- kroner for den, for snart 11 år siden.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva må man forvente å betale for en brukt brudekjole?Skal til Thailand og kan få sydd der da, men aner ikke om det er billigere eller dyrere? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
*_*
|
Sv: Hva må man forvente å betale for en brukt brudekjole?Jeg kjøpte min for 11500 (inkludert tilpasning) og solgte den igjen for 5000 eller 5500, mener jeg å huske. Tror nok du kan få det billigere i Thailand, men de billigste skredderne der er som alle andre steder: Mindre flinke og bruker billigere stoff - ergo ikke like fin kjole.
|
|
|
|
#10 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva må man forvente å betale for en brukt brudekjole?Jeg betalte nesten 12.000 for min som ble sydd hos en systue her i Tromsø, og den tenkte jeg at jeg skulle prøve å få i alle fall halv pris for ... Den er jo bare brukt en gang og deretter renset. Dessuten finnes det bare en slik.
|
![]() |
|
|