Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

PAX garderobeskap, innredning og skyvedører

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-10, 19:17   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: PAX garderobeskap, innredning og skyvedører

Jeg satte opp vår Pax i sommer, alene men vi har ikke skyvedører så den biten kan jeg ikke bidra med. Vi har valgt hvite dører med "ruter" hele veien, tror de heter Birkeland (4 dører,totalt 2 meter.) Veldig fornøyde !
Innrdening ja, vi har gått for ett stort skap 1m med hengehøyde, en hylle og trådskuffer under. Kan ikke henge kjolene mine i skuldrene her, men de gjør jeg stort sett ikke heller. Har et annet skap til det. 1 meter gir masser av plass for oss. Trådskuffene rommer også mye, har treningstøy, superunderøy og slikt her.
Det andre skapet har vi buksehenger øverst ! Helt genialt, får mange,mange bukser på denne. En hylleplate skiller denne fra treskuffer og nederst en trådskuff. Positivt overrasket over treskuffene som er av prima kvalitet, også bunnplata er skikkelig solid og uten "heng" den stives også opp av en plastkile på undersiden.
Litt dumt med dørhengslene i forhold til skuffer, det oppdaget jeg ikke før jeg skulle sette på dørene til slutt. Det slipper du å tenke på med skyvedører !

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.