Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Har lyst til å linke til NM

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-07, 21:59   #21
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har lyst til å linke til NM

Siterer fra NM:

Jeg skriver mamma`s, pappa`s , prinsessen`s rett som det er jeg.
Jeg driter i hva som er rett eller galt.
Er ikke kongen jeg skriver til.
Synes det ser penere ut med den søte lille`..

Akkurat. Jeg skal også begynne å skrive akkurat som jeg vil fra nå av. Bare jeg synes det ser pent ut, så!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 07:26   #22
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Siterer fra NM:

Jeg skriver mamma`s, pappa`s , prinsessen`s rett som det er jeg.
Jeg driter i hva som er rett eller galt.
Er ikke kongen jeg skriver til.
Synes det ser penere ut med den søte lille`..

Akkurat. Jeg skal også begynne å skrive akkurat som jeg vil fra nå av. Bare jeg synes det ser pent ut, så!

Ja hvorfor bry seg?

Gammel 04-02-07, 07:42   #23
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Ja hvorfor bry seg?

Fordi det er et forum for flisespikkeri, kanskje?

Gammel 04-02-07, 07:43   #24
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

...og så skjønte jeg at du var ironisk, litt trøtt her ja.

Gammel 04-02-07, 09:29   #25
Hempa
Aktiv

Hempa sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hempa er litt kul
Standard

Dette er et forum etter min smak.

Jeg har endelig klart å si i fra til sjefen min om at jeg synes det er pinlig og synd at vi til tider sender ut informasjon/kommunikasjon med mengder av skrivefeil på og jeg selvsagt mer enn gjerne korrekturleser.

Hempa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 16:11   #26
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville aldri ikledd eller kjøpt klær med feilstaving til verken Tjorven min eller noen andre. Min bror er ihuga Opel-elsker på det harrye viset, men jeg nektet likevel å kjøpe en t-skjorte til ham med påskriften
"Fuck off, I drive a Opel".
Flisespikker som jeg er, gikk jeg i stedet over til selgeren og fortalte ham at han hadde stygge skrivefeil på store mengder av t-skjortene han solgte og spankulerte bort med pengene synlig i hånden. Makan.

Sist redigert av Ami : 06-02-07 kl 16:48.
Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 17:27   #27
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine tråden.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.