Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Konfirmasjonsgaver

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-10, 14:15   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsgaver

Mine nieser har fått 500 kroner fra oss. Mange mener sikkert dette er veldig lite, men siden vi har måttet bruke tusenvis av kroner på å reise i konfirmasjonene deres, så har vi ikke hatt råd til mer.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 14:20   #2
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Det tror jeg varierer voldsomt. I konfirmasjonene vi var i i fjor lå det mellom 500 og 1500 fra tanter og onkler. (Det var de rene pengegavene, de fikk f.eks smykker og sånt, og det aner jeg ikke hva kostet.) Jeg har inntrykk av at folk var fornuftige og gav etter evne og ikke etter forventingspress.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 14:41   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sju nieser/nevøer og måtte ta en avgjørelse om dette i fjor. Vi landet på 1000 kr til hver, men det hadde vært mindre hvis vi hadde måttet reise langt for å komme til konfirmasjonen. Alle disse bor innenfor kjøreavstand. Vi gir forøvrig ikke penger, men gaver.

Gammel 09-03-10, 15:46   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har to nieser og en nevø, og ligger på tett opptil 1500,- på hver av de.
De har ikke fått/får ikke penger, men jeg har kjøpt alliansering i hvitt gull med en diamant til jentene. Gutten som er liten ennå, kan hende får penger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.