|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lære seg nynorsk?Noen som har tips, eller? Jeg skulle ha lært meg nynorsk, skriftlig. Naturligvis har jeg hatt det på skolen for ca 100 år siden, i alle fall på ungdomsskolen? Husker ingen ting!
|
|
|
#3 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lære seg nynorsk?Ja, les bøker på nynorsk.
|
|
|
#4 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Lære seg nynorsk?Språkrådet har nynorskkurs på nett: http://www.sprakrad.no/Tema/Skole/Nynorsk.nett.no/
|
|
|
#5 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Lære seg nynorsk?Treng du dette til noko spesielt eller? I jobbsamanheng? Eg har hatt venner som i utgangspunktet var svake i nynorsk, som fekk stilling der det var krav om nynorsk. Der var det i grunn berre til å gå i gang med å skrive, og få ting retta av gode kollegaer. Etter eitpar månader med innkjøring gjekk det temmelig problemfritt. Faktisk slit ein av dei nå med å skrive offentlege brev på bokmål |
|
|
|
|
|
#6 |
|
søt
Sv: Lære seg nynorsk?Takk for svar! Nettkurset til samlaget sier: lær deg gramatikken på to dager, og øv i to år.
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Lære seg nynorsk?Setningsoppbygningen får du gjennom bøker. Start med å lese ungdomsbøker på nynorsk. Du kan jo begynne med Ny melding av Magnhild Bruheim og fortsette med Venneringen av samme forfatter. Lettleste, men god nynorsk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Lære seg nynorsk?Les GODE bøker på nynorsk. F.eks "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gavalda. Og ikkje berre ei bok, men mange. Og så må du skrive sjølv. Du kan jo skrive nynorsk her inne for å øve deg
|
|
|
#9 |
|
søt
Sv: Lære seg nynorsk?
Takk for tips! Det skal jeg prøve, vil gjerne ha enda flere!
|
|
|
#10 |
|
Eklektisk
|
Sv: Lære seg nynorsk?Alltid kjekt å ha ei ordliste framfor seg. Og "Dag og Tid" var eit godt tips. Abbonér! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lære seg nynorsk?Kvifor ønsker du å læra nynorsk? Eg måtte gjennom ein nynorsk eksamen da eg studerte for å bli førskulelærar, og grudde veldig for å ta fatt på dette språket som eg lærte i ni år i barne og ungdomsskulen. Det gjekk heldigvis heilt greitt. Noko har eg sjølvsagt glømt, men merkte fort at når eg byrja å skrive så gjekk det heile ganske lett. Nynorsk er ikkje så forskjelligt frå bokmål. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
søt
Sv: Lære seg nynorsk?
Takker!
|
|
|
#13 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Lære seg nynorsk?www.sprakradet.no har nynorskkurs med interaktive øvelser.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Lære seg nynorsk?Som så mange andre har sagt her inne så er å lese litteratur på nynorsk ganske så lurt. Nynorsksenteret sin hjemmeside kan være verdt et besøk: http://www.nynorsksenteret.no/ |
|
|
|
![]() |
|
|