|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() Fornuftig kaffematSå skal jeg ha kaffegjester igjen. Noen som har noen tips til hva jeg kan servere som ikke er så usunt. Er jo enkelt å servere muffins.. men ...skulle gjerne hatt noe som var litt mer fornuftig med tanke på at lillemor skal være med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fornuftig kaffematSmurte rundstykke med diverse pålegg, gjerne med eget pålegg til lillemor.
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fornuftig kaffematJeg er veldig glad i fruktsalat (og helst ananas og varme bringebær) med vaniljekesam over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Fornuftig kaffematHavrekjeks eller havrescones med ikke så mye sukker i, og ost til.
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fornuftig kaffematJeg lager ofte litt halvgrove vafler med mye egg i, og minimalt med sukker.
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fornuftig kaffemat
Huff, jeg er ikke så god på det med oppskrifter. Men noe sånt som:
![]() |
#13 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Fornuftig kaffematVeldig godt med litt div. hakkede nötter og noen rosiner i fruktsalaten. Ellers elsker jeg fersk ananas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Fornuftig kaffematHavremel er godt i vafler, de blir veldig saftige av det, særlig sammen med litt rømme eller surmelk.
![]() |
#15 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Fornuftig kaffematSveler eller lapper er også godt. Mye likt vafler da. Har ikke oppskrift men naboen lager det ofte til barna sine og mener hun har sagt at hun som regel bruker ferdig pakke (TORO?) KAn vel ha oppi litt grovt mel der?!
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fornuftig kaffematAppelsinkake
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fornuftig kaffematLimesjokoladekake
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 29-01-07 kl 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fornuftig kaffematDette trenger du til: 4 pers
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 29-01-07 kl 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fornuftig kaffematEllers bruker jeg også å lage vafler med en del grovmel og havregryn oppi
![]() |
|
|