Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

One piece suit

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-10, 14:40   #81
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: One piece suit

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Når er man for gammel da? Er det noen som kan opplyse meg om det?

Når man er kjønnsmoden.

Gammel 11-03-10, 14:41   #82
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Å denne vil jeg ha til å ha på hytta:

Ru, her er en til deg:

Gammel 11-03-10, 15:00   #83
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sett voksen dame gå med sånn knall rååsa sparkebukse på jobb! Vi andre prøver å ikke le altfor mye når vi ser henne med den, men det er hardt.

Gammel 11-03-10, 15:31   #84
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Altså jeg ville ikke brukt det utenfor husets eller hyttens fire vegger, men det ser da absolutt utrolig deilig ut. Og det er ikke så mye penere å gå med de slitte joggebuksene jeg trasker rundt med til vanlig, men jeg er ikke villig å betale 1500 for en sånn.

Gammel 11-03-10, 16:01   #85
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Altså jeg ville ikke brukt det utenfor husets eller hyttens fire vegger, men det ser da absolutt utrolig deilig ut. Og det er ikke så mye penere å gå med de slitte joggebuksene jeg trasker rundt med til vanlig, men jeg er ikke villig å betale 1500 for en sånn.

Jeg må bare sitere denne!

Akkurat sånn tenker jeg også. Ville ALDRI funnet på å gå utenfor hjemmets fire vegger med en sånn dress! Men til kos hjemme ja

Gammel 11-03-10, 16:05   #86
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Når er man for gammel da? Er det noen som kan opplyse meg om det?

Når man synes de ser teite ut, eller når man mener man selv ville se teit ut i dem. Whichever comes first.

Gammel 11-03-10, 16:12   #87
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de har et par fine på B Young nå.
Floyd eller noe var vel merket? 7-800 kr. Jeg synes mange av de ser superdeiligeut jeg! Jeg kunne fint hatt en sånn til kosedress hjemme/hytta eller noe i den dur. Men jeg hadde kanskje ikke løpt rundt i de sånn ellers

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 16:14   #88
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

De mariusdressene er i bomull eller?

Jeg har i årevis vært på jakt etter en heldress i ull som jeg kan ha under scooterdressen min på de kaldeste dagene. Jeg har virkelig ønsket meg noe som tilsvarer ungenes ulldresser, men aldri funnet noen.

Det fantes jo noe "før i tiden" ? Var det HH som hadde tro? Sånn heldress? Mener Felleskjøpet hadde eller noe sånt. :glemsk:

Gammel 11-03-10, 16:19   #89
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Her er Floyd sine:

De er ikke så posete kanskje?

Flere farger her: http://www.floyd.no/Artikler/Hovedgruppe/Kosedress

Gammel 11-03-10, 16:39   #90
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle hatt en sånn når jeg jobber natt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 20:12   #91
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det må jo være et fantastisk plagg å gå rundt i på føden

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 20:14   #92
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næh, akkurat på føden må det være håpløst. Not exactly easy access.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 20:21   #93
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Næh, akkurat på føden må det være håpløst. Not exactly easy access.

Gammel 12-03-10, 18:00   #94
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Synes voksne damer kler litt tightere modeller, jeg:

Gammel 12-03-10, 20:14   #95
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Min 16-åring kjøpte seg Onepiece til 1300 kr. Jeg tar helt og holdent skylden på meg; det var tross alt jeg som lot han se på både Teletubbiene og Mummitrollet da han var liten.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 21:10   #96
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Åh! Sånn vil jeg ha!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 21:10   #97
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er heldigvis ikke så gammel og/eller kjerring at jeg ikke kan kjøpe meg en til innebruk.

Ikke latexen, da. Tross alt. Tror jeg.

- No. 4 -
Gammel 12-03-10, 21:19   #98
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Verro moda har fått inn noen til 499 kr, tror jeg det var.
Jeg skal fortsatt ikke ha noen av de.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 21:27   #99
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er ikke koselige å bruke på hytter eller inne. Det er overpriset ungdomstøy, sånn at dagens 16-åringer skal ha noe å gremme seg skikkelig over når de blir voksne. Skjerp dere!

Gammel 12-03-10, 21:29   #100
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Hvorfor er de ikke det, nolo? Hvorfor er det bedre å gå i overpriset superundertøy og joggebukser?

- No. 4 -
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.