|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
saftig
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barn
Samme her. Uansett hvor dumt det er å røyke.
|
|
|
#42 |
|
heimføing
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnNei, jeg syns ikke det er greit at man blander seg på en slik uhøflig måte. Ja, det er unger og de vet muligens ikke bedre, men likevel. Ikke greit!
|
|
|
#44 |
|
heimføing
|
Ja, hva annet skulle de ha gjort? Blåst røyk på han? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Jeg rakk ikke å bli sinna, jeg var gravid og hormonell, så jeg brøt sammen i total krampegråt og så kastet jeg opp.
|
|
|
#46 |
|
Shake it out!
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg tror at jeg hadde følt at jeg hadde mislyktes en del i oppdragelsen om ungene mine hadde følt for å si til fremmede at de var dumme fordi røykte, var feite eller hva som helst. Og hadde de sagt noe hadde jeg forhåpentligvis ikke blitt så flau at jeg ikke hadde klart å formidle til dem at det ikke var ok å si sånne ting.
|
|
|
#47 |
|
Glamorøs
|
Jeg vet ikke om det var mitt innlegg om å late som vi døde du siktet til, men om det er det føler jeg for å forklare. Vi lot ikke som om vi døde horrible røykedøder altså, men som følge av den passive røyken foreldre utsatte oss for i bilen, når de tvang oss til å sitte i røykeavdelingen i kantina på Blindern osv. Vi hostet, gispet, vifter etter luft og falt om.
|
|
|
#48 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg kan huske at jeg i tidlig tenår snakket til røykere. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Passiv
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg finner meg ikke i å irettesettes av fremmede barn. Eller barn jeg kjenner som regel. Om jeg er overvektig og spiser sjokolade, drikker vin til frokost eller røyker eller setter sprøyter så gidder jeg ikke ta irettesettelser av fremmede barn. Ikke av voksne heller. |
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnOg forresten - sålenge folk ikke oppdrar barna sine til å la være å irettesette fremmede voksne mennesker så synes jeg de utøver dårlig omsorg. De risikerer at barnet svares av den fremmede voksne og at barnet opplever det som ubehagelig. |
|
|
|
#51 |
|
Epikur
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnÅ, damn, Kitty Bastard, for en grusom opplevelse! At du kan le av det nå viser storsinn, jeg vet ikke om jeg hadde vært i nærheten av så storsinnet.
|
|
|
#52 |
|
Epikur
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg snakker av og til til røykere selv. Noen morgener venter jeg på bussen med en ungdom som er litt på skråplanet, han er av den typen som røyker veldig intenst med laaaange magadrag og røyker rullings og spytter mens han røyker.
|
|
|
#53 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnUnger må få lov å være unger tross alt. Man kan akseptere mye støy og himle-verdige kommentarer og dritt dersom foreldrene deres viser at dette ikke er noe som er godtatt av dem og som de bifaller. Type "Unnskyld!" eller "Beklager..." eller "men Kennyh-Raymånd da, det var ikke pent sagt, sånn gjør man ikke, ikke forstyrr de andre gjestene..." (for det er selvsagt bare lowlifes som har sånne unger... MINE unger har aldri aldri sagt ufine ting til noen ever. )
|
|
|
|
#54 |
|
Passiv
|
Det ønsket ville medført at du faktisk ikke ville vært velkommen til å omgås meg. Jeg gidder faktisk ikke omgås folk som synes det er ok å la barna sine irettesette meg. Ja - det hender jeg gjør noe som noen vil mene er idiotisk. Og sålenge det jeg gjør er lovlig er det min sak og ikke noe andres unger skal få uttale seg om. Om jeg røyker eller bruker stiletthæler - min sak. Sist redigert av Slettet bruker : 13-03-10 kl 11:02. Årsak: Det ble veldig galt. Beklager. |
|
|
|
#55 |
|
Passiv
|
Ja - nå var jo noen her i gang med å bjeffe seg litt opp da. Så kommer du og herper hele tråden med å være så grei. |
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det var ikke min unge, jeg har ingen og har nettopp mistet det jeg hadde på vei, så jeg uttrykker meg nok litt dumt. Nei, jeg mener ikke at det er greit. Glem det, jeg trekker alt tilbake. Beklager. Jeg tror jeg skal holde meg unna diskusjoner eller kanskje hele dette stedet. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Passiv
|
Å, beklager. Jeg misforsto det du skrev helt oppi der jeg nå. |
|
|
|
#59 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg ønsker at barnet mitt skal tørre å si ifra om det er noe som går utover ham selv eller at det gjøres en urett mot andre. Kunsten er jo å lære ham å kunne skille hva han har noe med å si noe om og hva han ikke har noe med.
|
|
|
#60 |
|
Mother of Dragons
|
Hehe, jeg tenker de fleste synes det er artig med litt hissige diskusjoner noen ganger jeg. Jeg tror ikke du har støtt noen sånn at de er sinte på deg eller lei seg altså. Hva skal man gjøre en lørdags formiddag liksom? Dette er ingenting i forhold til hvordan det kan være. Sjekk ut alle trådene som har "klassiker" som emneord så får du se hvordan det kan blåse her.
|
![]() |
|
|