|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvitløks- og krydderolje til pizzaI "pizzabibelen" min (en bok med 500 pizzaoppskrifter) skriver kokken/forfatteren om en olje han pensler alle pizzaene sine med. Den heter "Herbed grill oil" og han pensler den altså på bunnen før han legger fyllet på. Jeg prøvde, men fant ut at jeg liker mye bedre å ha den OVER pizzaen før den settes i ovnen. Det gir en fantastisk smak, og nå synes jeg pizza uten den oljen er litt tam så den brukes alltid til pizza her i huset.
![]() |
#2 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Hvitløks- og krydderolje til pizzaSkal prøves.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvitløks- og krydderolje til pizzaDet smakte mer, liksom. Jeg synes den forsvant litt under fyllet. Merket lite til den, egentlig. Oppå smakte den mye mer, og gjorde mer av seg. Kjempegodt.
![]() |
#4 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvitløks- og krydderolje til pizza*noterer*
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvitløks- og krydderolje til pizzaVi var ute og spiste i går, og det var sånn hvitløksolje på pizzaen min. Fy søren så godt! Skal definitivt teste ut den du bruker, takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|