|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg får nesten litt pustevansker av den fargen. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Djisøs - fersken i fjor og korall i år? De ødelegger jo alle kolleksjonene når de kjører på med slike farger. Kan ikke rødt bli moderne slik at vi som liker rødt får større utvalg?!
|
|
|
#44 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg har kjøpt meg en kjole i korall, og jeg gleder meg til å se grell og blek ut i den i sommer, sammen med brune sandaler og en hvit sommerhatt.
|
|
|
#45 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)
Sist jeg hadde på meg noe i korall var i 1984-85, den gangen var det fint(tom syrin var fint den gangen), men jeg tror nok moten får gå sin gang uten meg i år - igjen.
|
|
|
#46 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg så også på den kjolen søs... nesten så jeg putta den i handlekurven, men da i svart. Tror ikke jeg kler korallfargen jeg heller.
|
|
|
#47 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg er en som finfint kan bruke korallfargete klær, men om jeg hadde kledd den kjolen er en annen sak...
|
|
|
#48 |
|
Retromum
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg elsker korall og fargen er et fast innslag i garderoben min. Jeg er lysblond med blå øyne, bruker ikke korall alene (er for lys til det, blir ikke noe særlig brun om sommeren heller) men sammen med andre farger blir korall helt supert på meg.
|
|
|
#49 |
|
Pauset
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Til meg er korall helt ok, men jeg syntes nok at det i hovedsak er ganske mørke mennesker med gylden hud, som kler fargen best. Jeg ville ikke brukt den om jeg var på mitt blekeste.... |
|
|
|
|
|
#50 |
|
intro
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Hvor lenge har de tenkt å kjøre 80-tallet om igjen, egentlig?
|
|
|
|
#51 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Eneste problemet med den moten er at det blir mindre aktuelle plagg i butikken for min del.
|
|
|
#52 |
|
Curlingkone
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Korall og lakserosa er de rosafargene jeg kler. De er varme og friske, og jeg er kjempeglad i fargen siden jeg ikke kler kalde rosafarger.
|
|
|
#53 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg kler godt korallfargen, særlig når huden får litt farge i solen. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)
Ja, det stemmer. Du liker jo korall!
|
|
|
#55 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Korall kom litt i noen butikker allerede i fjor sommer.
|
|
|
#58 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Brukte korallfarget neglelakk i fjor, det var kjempefint. Artig med litt dristige farger. Gleder meg til korallfargede, trange bukser i år. Syns det er litt kult til sandaler. Men jeg er gammel nok til å trekke i hva som helst, kommer ikke til å drukne meg i korall bare fordi det er mote. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Liker ikke fargen. Så nei... jeg blir nok ikke moteriktig i år (heller)...
|
![]() |
|
|