Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Korall - årets farge?! (skeptisk)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-10, 20:44   #41
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)

Korall/fersken/rosa er ikke mine farger. Sort funker året rundt!

Gammel 14-03-10, 20:46   #42
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg får nesten litt pustevansker av den fargen.
Det kan ikke være mange som den fargen virkelig kler?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 20:47   #43
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Djisøs - fersken i fjor og korall i år? De ødelegger jo alle kolleksjonene når de kjører på med slike farger. Kan ikke rødt bli moderne slik at vi som liker rødt får større utvalg?!

Gammel 14-03-10, 22:01   #44
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt meg en kjole i korall, og jeg gleder meg til å se grell og blek ut i den i sommer, sammen med brune sandaler og en hvit sommerhatt.

(Modellen på bildet så da ganske blek ut, og jeg syntes hun kledde kjolen godt).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:05   #45
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Jeg kler korall og fersken når jeg er solbrun, men jeg kjenner at jeg har ikke helt sansen. :minnes noen lekre korallfargede sykkelshorts jeg bodde i en sommer:

Sist jeg hadde på meg noe i korall var i 1984-85, den gangen var det fint(tom syrin var fint den gangen), men jeg tror nok moten får gå sin gang uten meg i år - igjen.

Gammel 14-03-10, 22:07   #46
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg så også på den kjolen søs... nesten så jeg putta den i handlekurven, men da i svart. Tror ikke jeg kler korallfargen jeg heller.

Gammel 14-03-10, 22:33   #47
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Jeg er en som finfint kan bruke korallfargete klær, men om jeg hadde kledd den kjolen er en annen sak...

Gammel 15-03-10, 10:29   #48
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker korall og fargen er et fast innslag i garderoben min. Jeg er lysblond med blå øyne, bruker ikke korall alene (er for lys til det, blir ikke noe særlig brun om sommeren heller) men sammen med andre farger blir korall helt supert på meg.

Gammel 15-03-10, 10:30   #49
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til meg er korall helt ok, men jeg syntes nok at det i hovedsak er ganske mørke mennesker med gylden hud, som kler fargen best. Jeg ville ikke brukt den om jeg var på mitt blekeste....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:33   #50
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lenge har de tenkt å kjøre 80-tallet om igjen, egentlig? Grusomme toner i korall, fersken og gult, og totalt uformelige telt-plagg. Ja ja, det blir nok en billig sesong!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 13:42   #51
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Eneste problemet med den moten er at det blir mindre aktuelle plagg i butikken for min del.

Helsigvis er jeg så gammal at jeg slipper tenke på at jeg må ha det fordi " det er så inn i år at det ække til å holde ut". (sitat Øystein Sunde)

Gammel 15-03-10, 13:59   #52
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Korall og lakserosa er de rosafargene jeg kler. De er varme og friske, og jeg er kjempeglad i fargen siden jeg ikke kler kalde rosafarger.

Gammel 15-03-10, 14:09   #53
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kler godt korallfargen, særlig når huden får litt farge i solen.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 14:26   #54
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Korall og lakserosa er de rosafargene jeg kler. De er varme og friske, og jeg er kjempeglad i fargen siden jeg ikke kler kalde rosafarger.

Ja, det stemmer. Du liker jo korall!
Men du er jo like lys i huden som meg egentlig? Det går fint?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 16:10   #55
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Korall kom litt i noen butikker allerede i fjor sommer.
Jeg kjøpte en strikkejakke fra Paul & Joe Sister i fargen, og til meg (brune øyne og mørkt hår) er dette en farge som jeg både liker og kler.

Gammel 15-03-10, 16:16   #56
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den er så STYGG. Virkelig, virkelig fæl og åttitalls.

Enig.

Gammel 17-03-10, 22:35   #57
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Korall/fersken/rosa er ikke mine farger. Sort funker året rundt!

Gammel 17-03-10, 22:40   #58
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Brukte korallfarget neglelakk i fjor, det var kjempefint. Artig med litt dristige farger. Gleder meg til korallfargede, trange bukser i år. Syns det er litt kult til sandaler. Men jeg er gammel nok til å trekke i hva som helst, kommer ikke til å drukne meg i korall bare fordi det er mote.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:50   #59
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Liker ikke fargen. Så nei... jeg blir nok ikke moteriktig i år (heller)...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.