|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte skifter du hånd-håndkle?På toalettrommmet skifter vi håndklær ofte. Tre-fire ganger i uken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvor ofte skifter du hånd-håndkle?
Jeg også.
Så genialt! Har du bilde? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stadig underveis
Sv: Hvor ofte skifter du hånd-håndkle?Ærlig talt høres det ikke helt miljøvennlig ut det en del av dere driver med... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Akkurat HER kan jeg iallefall si at jeg er miljøvennlig
|
|
|
#6 |
|
saftig
|
Sv: Hvor ofte skifter du hånd-håndkle?Jeg graver aldri håndkledet inn i baken, men om jeg hadde gjort det så hadde jeg jo uansett vært nyvasket der nede.
|
|
|
#8 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hvor ofte skifter du hånd-håndkle?Jeg, skifter minst en gang pr. dag. Her blir håndklærne brukt hvis noen søler, særlig når lillemann velter vannskåla til hundene. Da har vi basseng på gulvet.
|
|
|
|
#9 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor ofte skifter du hånd-håndkle?Dusjhaandklaer kan jeg gjerne bruke flere ganger. Det forventer jeg ogsaa av gjestene mine. Jeg pleier aa legge frem to store haandklaer per person til dusj hvis vi faar besökn (type langweekend-besök), og har ikke hört noen klager enda. Det er dog mulig at de ikke turde aa klage. :skrape: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor ofte skifter du hånd-håndkle?2-3 ganger i uka. Nytt dusjhåndkle og vaskeklut hver dag. Er bare blitt en vane å kaste brukte håndklær rett i skittentøyet, som står rett ved siden av dusjen.
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Det tenker sikkert folk hos oss også. Vi har samme farge på håndklærne som henger framme, og når de vaskes går de i maskinen om morgenen og henges tilbake om ettermiddagen. Sånn gjør vi også med sengetøy, så selv om vi vasker det hver helg, så er det det samme sengtøyet som brukes. :for lat til å brette: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Stadig underveis
Ja vi har alltid et marineblått hånkle på badet og et beige på gjestetoalettet |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor ofte skifter du hånd-håndkle?Det henger to håndkler oppe som byttes annenhver dag,
|
|
|
#14 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte skifter du hånd-håndkle?Jeg har opplevd det samme som deg når jeg har vært på besøk.
|
|
|
#15 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvor ofte skifter du hånd-håndkle?Med 3 barn i huset så er det nesten 1 til 5 ganger daglig! Dessverre må jeg si. For det er utrolig irriterende!
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Hvor ofte skifter du hånd-håndkle?Jeg må innrømme at jeg ler høyt av de som tørker det nydusjede underlivet sitt med toalettpapir fordi de da kan strekke seg til å bruke dusjhåndkleet to dager på rad. |
|
|
|
![]() |
|
|