Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

For dere øyebrynsfargere, her er et produkt jeg vil anbefale

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-10, 16:14   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Tommel opp

For dere øyebrynsfargere, her er et produkt jeg vil anbefale

Denne gir et veldig naturlig og fint resultat synst jeg. Venter i spenning på øyebrynsvoksen fra samme merke som er underveis til butikken

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 16:16   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For dere øyebrynsfargere, her er et produkt jeg vil anbefale

Oooo, detta er noe for meg! me like in deed!

Gammel 16-03-10, 16:17   #3
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gir et veldig naturlig og fint resultat når den kun farger håra og ikke huden, dette blir min nye favoritt

Gammel 16-03-10, 16:21   #4
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Hvor får man tak i den da?

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 16:22   #5
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Er det lett å påføre? Jeg har prøvd å farge brynene en gang, og da ble jeg seende ut som Bernie i flere uker:

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 16:25   #6
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Er det lett å påføre? Jeg har prøvd å farge brynene en gang, og da ble jeg seende ut som Bernie i flere uker:

Jeg farget dem til morgenen i dag. Jeg har sett produktet på Vita.

Gammel 16-03-10, 16:28   #7
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Er den permanent? Jeg er enig i at det burde bli bedre resultat av denne, men jeg husker noen som brukte mascara til bryn før, og det så veldig rart ut.

Kanskje jeg må teste.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 16:30   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja - det er vel farge? Ellers så er jeg glad og fornøyd med "snabbfärg" fra samme produsent. Setter lite farge på huden med den også.

(Forøvrig så er det bare å bruke aske for å fjerne fargen fra huden - bløt bomull inn i ovnen og gnukke på - ja, eller askebeger da :grøsse: )

Gammel 16-03-10, 16:46   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

De tvar noe for meg.
Vita?

Gammel 16-03-10, 18:50   #10
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Selges på Vita ja Det er ikke permanent farge, vasker bort om kvelden som med annen sminke. Å veldig enkel å påføre.

Jeg måtte jo prøve når jeg kom hjem, men tok ikke av den fargen jeg hadde tatt på med sånn blyant da...men dere kan nå få så hvordan det ble seende ut da (jeg har svartbrun, fargen den finst i er brun,svartbrun og svart)Driver å "gror" fyldigere øyebryn så ikke se på øyebryna ellers

Sist redigert av Smurfine79 : 17-03-10 kl 20:54.
Gammel 16-03-10, 18:52   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Må prøves, selv om jeg er skeptisk til om det fungerer på mine bryn, som er så tynne og lyse at de nesten ikke er der.

Gammel 16-03-10, 18:54   #12
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er blitt veldig forelsket i øyenbrynspudder og en skrå børste fra Body Shop.

Gammel 16-03-10, 19:07   #13
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Må prøves, selv om jeg er skeptisk til om det fungerer på mine bryn, som er så tynne og lyse at de nesten ikke er der.

Mine er også ganske lyse fra naturen av, å hadde tidligere nappet dem ganske så tynne

Gammel 16-03-10, 19:22   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er blitt veldig forelsket i øyenbrynspudder og en skrå børste fra Body Shop.

Note to self: sjekk ut øyenbrynspudder neste gang du er på BodyShop.

Gammel 16-03-10, 19:42   #15
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Note to self: sjekk ut øyenbrynspudder neste gang du er på BodyShop.

Den sverger jeg til også. Har brukt den siden ungdomsskolen og er veldig fornøyd. Irriterer meg imidlertid at de for noen år siden skiftet design sånn at man nå må kjøpe to farger i en eske.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 23:02   #16
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hmmm, dette må sjekkes ja

star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 23:06   #17
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Den er rett og slett genial!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 23:28   #18
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Så absolutt, bare litt lei meg for at voksen ser ut til å vente på seg. Håper den kommer fort, å det skal den vel gjøre siden den var i bestilling da.

Gammel 17-03-10, 19:29   #19
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sparkjøp har dette merket også. Har voksblyanten selv, funker helt ok den.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.