Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke Fly London-sko skal jeg velge?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilke fly london sko skal jeg velge?
Blå 11 26,83%
Hvite 15 36,59%
Brune 20 48,78%
Noen andre fly london (legg inn bilde) 3 7,32%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 41. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-10, 12:53   #21
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

De brune.
For de vil jeg ha :give it to me:

Hvor andre nettbutikker enn brandos.no får man kjøpt fly London?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 13:02   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Elinblu har vel eg. full oversikt. Det er hun som har narret meg inn i dette. Og jeg elsker henne for det.

Jeg har nok ikke helt oversikten lenger nå.

Ser at de har fått opp nettbutikken på Ramona skosalon igjen nå, men de har kun to modeller med denne sålen:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 13:51   #23
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Det ble de brune. Fornuften talte til meg og sa at disse var de mest anvendelige. Men jeg har lyst på blå også.

Gammel 16-03-10, 14:40   #24
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De hvite var utvilsomt kulest!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 15:55   #25
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg synes disse var fine jeg

Men selv skal jeg se om jeg får rotet meg til å kjøpt disse:

Jeg har de sorte Elsker, elsker de skoene!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 16:11   #26
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gikk inn på Brandos for å se. Nå har jeg bestilt disse:

Har aldri prøvd Fly London før, men jeg prøvde meg med en 40. Jeg har brede føtter.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 16:14   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet de jeg vil ha også...
*øyner nok en del av FP-uniformen:
Desigual, OM, flyLondon, saltvannspulver i håret og mooncup da...

Gammel 16-03-10, 16:35   #28
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg gikk inn på Brandos for å se. Nå har jeg bestilt disse:

Har aldri prøvd Fly London før, men jeg prøvde meg med en 40. Jeg har brede føtter.

De er små i størrelsen - håper du får klaff! Lekre.

Gammel 16-03-10, 16:39   #29
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

De er små i størrelsen - håper du får klaff! Lekre.

Det er så snodig det der. Skolettene jeg har i samme lest er store i str.!

Gammel 16-03-10, 16:43   #30
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Rart. Håper de passer meg. Og sorry for trådkupp! Jeg stemmer altså for den modellen jeg plutselig kjøpte selv.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 16:46   #31
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Rart. Håper de passer meg. Og sorry for trådkupp! Jeg stemmer altså for den modellen jeg plutselig kjøpte selv.

Tråden er åpen for kupping
Jeg har jo allerede bestilt de brune som dere ser av noen innlegg over. Nå er det greit med tips om andre!! De blir jo fort utplukka de her ser det ut som!!

Gammel 16-03-10, 18:13   #32
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fly london-sko skal jeg velge?

De hvite var kule, de blå var ok og de brune var kjerring.

Gammel 16-03-10, 18:20   #33
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Helt på siden, men jeg gikk inn på bildene igjen for å fastslå at jeg ikke er enig med Sitron i at de brune er kjerring, og da la jeg merke til den rare bakgrunnen på bildene. De ser ut som de er tatt inne på noen sitt kontor. Hvorfor det mon tro?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 18:58   #34
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Helt på siden, men jeg gikk inn på bildene igjen for å fastslå at jeg ikke er enig med Sitron i at de brune er kjerring, og da la jeg merke til den rare bakgrunnen på bildene. De ser ut som de er tatt inne på noen sitt kontor. Hvorfor det mon tro?

Fordi det ikke er off. bilder. Men cacaosko har gitt dem til meg direkte på min forespørsel. Altså har hun nok sittet ved kontorpulten sin og tatt bilde til ære for meg.

Gammel 16-03-10, 18:59   #35
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

De hvite var kule, de blå var ok og de brune var kjerring.

Da skal jeg være kjerring. Jeg har svært lite kjerringutstyr, så da var det sannelig på tide!!!

Gammel 16-03-10, 19:04   #36
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Fordi det ikke er off. bilder. Men cacaosko har gitt dem til meg direkte på min forespørsel. Altså har hun nok sittet ved kontorpulten sin og tatt bilde til ære for meg.

Service!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 20:02   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ja, jeg har også prøvd dem, og de er gedigne i forhold. Jeg er vanligvis ca. 36,5, og 37 i disse modellene fra Fly London er på grensa til knapt.

Gammel 16-03-10, 20:24   #38
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Sv: Hvilke Fly London-sko skal jeg velge?

Elinblu - hvor lang er din fot?

Gammel 16-03-10, 21:57   #39
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De blå var flotte! Men hvordan sitter de på foten? Jeg ble litt begeistret for de sorte på Brandos med rem.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 22:47   #40
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

De blå var flotte! Men hvordan sitter de på foten? Jeg ble litt begeistret for de sorte på Brandos med rem.

De sitter veldig godt på mine bein, i alle fall. Føttene mine er nok kanskje bittelitt smale, men med høy vrist.

Hvor lang fot jeg har? Tja, si det. Hvis jeg setter hælen inntil veggen og måler foran på tåa, kommer jeg til knappe 23 cm. Jeg vet også at Xian, som vanligvis bruker 35,5-36, har 37 i disse - eller, det er en modell med reim over ankelen, litt åpen på siden.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.