Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke Fly London-sko skal jeg velge?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilke fly london sko skal jeg velge?
Blå 11 26,83%
Hvite 15 36,59%
Brune 20 48,78%
Noen andre fly london (legg inn bilde) 3 7,32%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 41. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-10, 10:53   #41
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke Fly London-sko skal jeg velge?

Min fot er 23 cm. Jeg har nå bestilt også disse: Men denne gang fra Brandos.no.
De reklamerer jo med gratis frakt og retur, så jeg bestilte både i 36 og 37 så sender jeg det ene paret i retur når jeg har prøvd det. Sto til og med anbefaling om det på nettsiden..

Nå har jeg et par sko, et par skoletter og et par sandaler...
Et til enhvert bruk. De er bare så utrolig gode å gå på!

Gammel 17-03-10, 12:24   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en skobutikk her som selger Fly London, men de har ikke et voldsomt utvalg. Men jeg kunne iallefall fått testet ut størrelsen.
:selvomjegegentligikkeskalhaskonå:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 12:56   #43
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Grattis! Det er akkurat den modellen her både Xian og jeg har også.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 12:57   #44
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Min fot er 23 cm. Jeg har nå bestilt også disse: Men denne gang fra Brandos.no.
De reklamerer jo med gratis frakt og retur, så jeg bestilte både i 36 og 37 så sender jeg det ene paret i retur når jeg har prøvd det. Sto til og med anbefaling om det på nettsiden..

Jeg ahr fått svar fra Cacao og nå står valget mitt mellom disse og de brune du har bilde av i første innlegg.
Hardt valg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 14:18   #45
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var akkurat de svarte der jeg likte. Jeg er akkurat i overkant av 23 cm. 37 går kanskje bra. Jeg brukte 36 før jeg fikk barn nr 2.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 15:43   #46
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg ahr fått svar fra Cacao og nå står valget mitt mellom disse og de brune du har bilde av i første innlegg.
Hardt valg.

Jeg har da bestilt begge. Men hun sa ikke at hun hadde fått dem inn de sorte. Kanskje de ikke var kommet da. De brune har jeg ikke sett andre steder enn cacaosko.

Gammel 17-03-10, 16:22   #47
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Fikk svar fra cacao:
Hei igjen,

Det stemmer at denne modellen er litt små i størrelsen, så nå har en av våre butikker målt og gitt
tilbakemelding på at en fot på 23cm skal passe fint i str 37. Denne modellen som du ønsker heter
Yedi og koster kr 999,-.

Gammel 17-03-10, 16:35   #48
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg ville valgt disse
Blå men med tå.

Disse likte jeg veldig godt. Kjøpes på nettet?

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 16:41   #49
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har da bestilt begge. Men hun sa ikke at hun hadde fått dem inn de sorte. Kanskje de ikke var kommet da. De brune har jeg ikke sett andre steder enn cacaosko.

Det er brune jeg skal ha. Altså; begge brune. men jeg klarer ikke bstemme meg.

Gammel 17-03-10, 17:21   #50
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det er brune jeg skal ha. Altså; begge brune. men jeg klarer ikke bstemme meg.

Altså de jeg har bestilt i sort, i brunt?

Jeg er SVÆRT fornøyd med valget mitt nå. Et par til varmt vær, og et par til litt kjøligere vær, og skolett til enda kjøligere vær. Og da kan føttene mine trives også! Rart hvor glad man kan bli av å kjøpe sko! verfladisk:

Gammel 17-03-10, 17:39   #51
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Ja, de du har i sort, i brunt.
Tror jeg ender opp med det siste paret.

Gammel 17-03-10, 19:08   #52
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg likte de brune best.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 18:07   #53
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg gikk inn på Brandos for å se. Nå har jeg bestilt disse:

Har aldri prøvd Fly London før, men jeg prøvde meg med en 40. Jeg har brede føtter.

Var og hentet disse på Posten i dag. Bittelitt store på høyre fot, og bittelitt små på venstre. Bare litt. Jeg regner med at den venstre vil vide seg ut litt, så jeg er mest bekymra for den høyre som allerede viser antydning til kipping. Men jeg heller mot å beholde de likevel. De er ubeskrivelig gode å gå i!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 22:50   #54
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

"Oppdaget" også plutselig at de stilige støvlettene jeg kjøpte i London også er Fly London sko. Er veldig fornøyd med de, og kan godt spandere på meg ett par av de vår skoene her. Dessverre har de kun str. 38 i de blå skoene som er vist her inne, de hadde jo passet meg perfekt. Vel, jeg har sendt de en mail for å spørre om det kommer i flere størrelser, så får se.
Ellers så de også en del på denne siden: http://www.shoes.co.uk/index.php
Noen som har handlet derfra ?

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 22:54   #55
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Var og hentet disse på Posten i dag. Bittelitt store på høyre fot, og bittelitt små på venstre. Bare litt. Jeg regner med at den venstre vil vide seg ut litt, så jeg er mest bekymra for den høyre som allerede viser antydning til kipping. Men jeg heller mot å beholde de likevel. De er ubeskrivelig gode å gå i!

Hva med en såle, rajraj? Kan det løse problemet? Ellers finnes det vel også en kippekappe, eller hva de nå kaller det. Jeg har såle i mine som likner de der, bare uten rem. Den mer sandalaktige varianten over her, derimot, passer bare såvidt. Størrelsene på disse skoa er virkelig forvirrende!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 09:22   #56
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hva med en såle, rajraj? Kan det løse problemet? Ellers finnes det vel også en kippekappe, eller hva de nå kaller det. Jeg har såle i mine som likner de der, bare uten rem. Den mer sandalaktige varianten over her, derimot, passer bare såvidt. Størrelsene på disse skoa er virkelig forvirrende!

Såle er en god idé. Gikk med de inne i hele går, og de er utrolig deilige, altså! Hvis den høyre viser seg å utvide seg betydelig, skal jeg kjøpe såle, for disse skal få bli i rajraj-heimen.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.