|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?
Det tenkte jeg også. Førøvrig en situasjon jeg kan kjenne meg igjen i ettersom jeg har en ganske distré mann. Jeg tror ikke jeg har for vane å svare for han, men kunne sikkert svart til mannen at det vel ikke passet i og med vi hadde avtalt noe annet. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
villende
|
Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Tja, det tror jeg at jeg kunne ha kommet til å gjort. Og han kunne nok ha svart for meg også. Men da hadde vi vel typisk henvendt oss til hverandre og svaret hadde vært av typen "du, jeg må faktisk handle/male lister/lufte bikkja/trene til Birken i kveld" og så latt ham stå for det påfølgende "da passer det nok ikke". |
|
|
|
|
|
#43 |
|
er her
|
Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Håper ikke jeg gjør det, i tilfelle ville det være noe ala det Gaia beskriver.
|
|
|
|
#44 |
|
By the Sea
|
Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Dette minner meg på noe jeg gjør som mannen min blir VANVITTIG irritert over - jeg minner han på ting han skal si i en telefonsamale, mens han snakker.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Nei, det klarer han utmerket godt å gjøre selv.
|
![]() |
|
|