Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røyking og svært ekstroverte barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-10, 10:54   #301
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Røyking og svært ekstroverte barn

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Uhuff, nå er jeg spent på om Kløver kommer til å gi mammaen til bestekompisen noen formanende ord om bilkjøring og miljø, etter at jeg prøvde å forsvare overfor Kløver hvorfor ikke vi kjører bil til og fra barnehagen.

Den historien gleder jeg meg til å høre!

Gammel 17-03-10, 17:37   #302
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

:klask: vi må bytte barnehage, minste kom med noen formanende ord til en ansatt, "sånn må du ikke la P snakke til deg, jobben din er å vise ham hvordan det er greit og ikke greit å oppføre seg, vist du ikke tør å si fra må du få E( en annen voksen) til å hjelpe deg.":hjelpsom:

Flaaaauh nå, selv om hun har helt rett og bare ville være hjelpsom, Femåringer burde ikke få gå løs!!!

Hvor kan hun ha det fra....

Gammel 17-03-10, 18:37   #303
Frantzen
Passiv

Standard

Den var ubetalelig, era!

Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 18:50   #304
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk, era!

Gammel 17-03-10, 23:17   #305
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

:klask: vi må bytte barnehage, minste kom med noen formanende ord til en ansatt, "sånn må du ikke la P snakke til deg, jobben din er å vise ham hvordan det er greit og ikke greit å oppføre seg, vist du ikke tør å si fra må du få E( en annen voksen) til å hjelpe deg.":hjelpsom:

Flaaaauh nå, selv om hun har helt rett og bare ville være hjelpsom, Femåringer burde ikke få gå løs!!!

Hvor kan hun ha det fra....

Hahaha..

Gammel 18-03-10, 19:36   #306
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Fine ungen din era !

Min dengangen 3 årige sønn lekset opp for en fremmed dame på stranda som nettopp hadde fiket til en pjokk på rundt 1 år som hadde kastet litt sand. " Du vet vel at det er forbudt å slå barn, du kan komme i fengsel av sånt ?! "
Jeg sa ikke et pip og var svært så stolt av guttungen min.

Gammel 18-03-10, 19:38   #307
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Min dengangen 3 årige sønn lekset opp for en fremmed dame på stranda som nettopp hadde fiket til en pjokk på rundt 1 år som hadde kastet litt sand. " Du vet vel at det er forbudt å slå barn, du kan komme i fengsel av sånt ?! "

Den hadde jammen jeg latt passere av ungene mine også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 21:01   #308
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Tror til og med jeg kunne funnet på å si noe selv.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:44   #309
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Akkurat den der kunne passert hos meg også tror jeg.
At noen kan få seg til å gjøre sånt

Gammel 19-03-10, 09:59   #310
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man slår ikke barn.

Gammel 19-03-10, 11:08   #311
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva sa damen??

Gammel 19-03-10, 19:44   #312
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Åh - den ungen hadde fått høre hvor stolt mamma var den, hadde min unge gjort noe liknende!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.