Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mobil og valgets kvaler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-10, 23:55   #1
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Mobil og valgets kvaler

Jeg vurdere å kjøpe meg ny mobil, men sliter veldig med valgets kvaler.
Nå ligger det an til å bli en av disse (Alle er SE varianeter)

Vivaz U5i
Dette ligger an til å være førstevalget.

Satio U1i
Denne ligger likt med neste på listen, det som trekker ned er prisen.

Aino U10i
Det som trekker litt ned på denne er utrekkbart tastatur, som også er et pluss. Et annet pluss er "bordstativet"

Bilden er i samme rekkefølge som oppramsingen. (og med fargen jeg har tenkt på)
Noen som har fosøkt noen av telefonene som har noe å si om de, eller noen som har andre forslag?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Vivaz.jpg (35,8 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg Satio.jpg (22,0 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg Aino.jpg (20,6 KB, 2 visninger)
Gammel 20-03-10, 00:03   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mobil og valgets kvaler

Jeg venter tålmodig på SE Xperia X10. Det skal visstnok være greia!

Gammel 20-03-10, 00:04   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Aino og er veldig fornøyd med den. Jeg ville ikke ha en "heltouch" og denne ligner på den jeg hadde før. Husker ikke hva den het, men den hadde samme uttrekksgreie. Brodern har Satio og er ikke så fornøyd. Han liker ikke at det er Windows på den. Og så er han ikke så glad i touchen på den.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 00:08   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg venter tålmodig på SE Xperia X10. Det skal visstnok være greia!

Jeg regner med at den kommer til å ligge i en prisklasse som langt fra passer min lommebok, siden Satio allerede er litt i den grupppen.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har Aino og er veldig fornøyd med den. Jeg ville ikke ha en "heltouch" og denne ligner på den jeg hadde før. Husker ikke hva den het, men den hadde samme uttrekksgreie. Brodern har Satio og er ikke så fornøyd. Han liker ikke at det er Windows på den. Og så er han ikke så glad i touchen på den.

Jeg er litt nysgjerrig på det bordstativgreiene til Aino jeg, hvordan er det?
Som jeg skrev er uttrekksgreia både et minus og et pluss.

Gammel 20-03-10, 01:18   #5
surrr
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2010
surrr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Mannen min har full-touch telefon, han sier det er noe herk når det er kaldt og man er kald på fingrene. Kan være vanskelig å få svart telefon. Ellers har jeg ingen snøring på sånne telefoner

surrr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.