Sv: Spinoff: Sier du i fra om du ikke liker/er fornøyd med maten?
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
En annen ting er når jeg eksperimenterer med matretter (jeg bruker sjelden oppskrifter og lager svært mye forskjellig og egenkomponert mat) så spør jeg direkte hva folk synes, og da er det greit å få tilbakemelding på om det funket.
Og så er jeg helt hemningsløs til å skryte av egen mat da, om jeg selv syntes det var godt. Virkelig hemningsløs. Sånn "Oi, dette ble godt! Det funket med mandarin i denne sausen, ikke sant? Nam nam. Litt sånn friskt? Jajamen dette skal jeg gjøre flere ganger. Synes dere ikke det var godt? Kjenner dere hvor godt det funket sammen med chilien? Både sterkt og friskt? Kanskje man skulle hatt i mer noe som gir litt røkt smak også, litt mer cajunstil liksom? Vent litt. Jeg har røkt salt her, jeg blander litt i sausen! Ja! Nå ble det skikkelig stilig! Smak! Var godt ja?!" 
I love it!
Er ikke overvettes begeistret for husmormartyrer som disser egen mat gjennom hele måltidet.