Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ukens :blond:

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-07, 20:09   #81
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Denne er gammel, men har gledet mange.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 20:28   #82
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 20:33   #83
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Du er ikke alene.

Dessuten var jeg godt voksen før jeg omsider skjønte vitsen om de tomatene som går over veien ("come on, catch up!"). Jeg syns "come on, ketchup" var like morsomt, jeg.

Åh!

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 20:40   #84
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Blond eller ikke... På vei til bilen fra barnehagen slenger jeg tinkeliten (ca 2 år) inn i baksetet, han er jo så flink å sette seg på plass selv. Stabler vogn og vesker i bagasjerommet, og starter bilen for å kjøre.

Heldigvis er tinkeliten opptatt av sikkerhet og ropte "fast, fast, fast!". Mamsen hadde glemt å feste sela.

Denne tråden har jeg forresten endelig lært at jeg må spare til jeg kommer hjem fra jobb.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 20:54   #85
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Ukens :blond:

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 20:56   #86
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Ammetåke vet jeg alt om. Den verste episoden var da jeg kjørte til butikken og gikk hjem. Fikk helt noia når jeg skulle ut og kjøre senere, og bilen min var vekke.

Nå måtte jeg le høyt, for den hadde jeg glemt!!

Eller hva med når du satte deg i bilen og den ikke ville gå?
Man er lite smart i øyeblikket om man glemmer å faktisk starte bilen

Gammel 29-01-07, 21:08   #87
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ler så jeg griner!!!

Jeg har fryktelig mange etterhvert

Jeg hadde parkert i parkeringshuset som er i samme bygg hvor jeg tidligere jobbet. Parkerte alltid på plan 1. Denne dagen kjørte jeg sambo sin splitter nye firmabil, da han selv var på reisejobb. Kom ut etter endt arbeidsdag og kunne ikke finne bilen. Gikk frem og tilbake, men bilen var vekk.
Ringte hysterisk til mine foreldre, som prøvde å få meg til å tenke og ikke minst prøvde å roe meg ned.

Pappa spurte gang på gang om jeg var sikker på at jeg hadde parkert på rett dekk. Jeg glefset jo selvsagt tilbake at det hadde jeg jo gjort!!
Så mamma og pappa heiv seg i bilen, og kjørte for å hente meg, så vi kunne fra på politistasjonen sammen.

Plutselig kom jeg på at dekk 1 var fullt den dagen og at jeg hadde fryktelig dårlig tid når jeg kom den morgenen, så jeg freste rett opp på dekk 2.
Jeg kunne gravd meg ned når jeg måtte ringe til mine foreldre, som da hadde kommet halvveis av en strekning på ca 3 mil, for å si at jeg faktisk hadde parkert på dekk 2 og ikke dekk 1 og at bilen var funnet

Gammel 29-01-07, 21:11   #88
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

...
Jeg kunne gravd meg ned når jeg måtte ringe til mine foreldre, som da hadde kommet halvveis av en strekning på ca 3 mil, for å si at jeg faktisk hadde parkert på dekk 2 og ikke dekk 1 og at bilen var funnet

Høres helt normalt ut. En gang jeg parkerte på AHUS, rakk de å montere betongpersienner mens jeg var inne på sykehuset. Ikke rart det er vanskelig å finne igjen bilen i parkeringshus.

(Jada, parkeringshuset på AHUS har bare betongpersienner i noen av etasjene...)

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 21:14   #89
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg ler så jeg griner!!!

Jeg har fryktelig mange etterhvert

Jeg hadde parkert i parkeringshuset som er i samme bygg hvor jeg tidligere jobbet. Parkerte alltid på plan 1. Denne dagen kjørte jeg sambo sin splitter nye firmabil, da han selv var på reisejobb. Kom ut etter endt arbeidsdag og kunne ikke finne bilen. Gikk frem og tilbake, men bilen var vekk.
Ringte hysterisk til mine foreldre, som prøvde å få meg til å tenke og ikke minst prøvde å roe meg ned.

Pappa spurte gang på gang om jeg var sikker på at jeg hadde parkert på rett dekk. Jeg glefset jo selvsagt tilbake at det hadde jeg jo gjort!!
Så mamma og pappa heiv seg i bilen, og kjørte for å hente meg, så vi kunne fra på politistasjonen sammen.

Plutselig kom jeg på at dekk 1 var fullt den dagen og at jeg hadde fryktelig dårlig tid når jeg kom den morgenen, så jeg freste rett opp på dekk 2.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 21:35   #90
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff, ja - det med parkering er ikke lett!
Jeg skulle til Bergen på jobb en gang og var lettere stresset da jeg ankom Gardermoen litt veldig sent før flyavgang. Kjørte litt rundt og fant en sjefsplass rett ved inngangen. Rakk til og med flyet.
Da jeg kom tilbake fra endt tur (dagstur bare altså), så løste jeg inn billetten, betalte og gikk for å finne bilen. Men den var sannelig min hatt borte! Trålet rundt både her og der i flere etasjer, tungt var det å bære på pc og andre duppedingser. Begynte å bli temmelig svett og skråsikker på at den var stjålet. Vet ikke hvor lenge jeg holdt på, men tilslutt fant jeg den jammen meg igjen på VIP-parkeringen, gitt... Og ikke nok med det - jeg måtte betale tilleggsgebyr fordi jeg hadde oppholdt meg for lenge i parkeringshuset etter at jeg hadde løst inn billetten.

Hadde forresten en her om dagen også - når det gjelder matlaging:

Hadde laget fisk til middag også hadde jeg så lyst på dill oppå. Rotet litt rundt i skapet og fant et glass og strødde på av hjertens lyst (Synes dill er utrolig godt nemlig). Tok ganske lang tid før jeg oppdaget at det var valmuefrø jeg hadde strødd over... Ingen usmak, men langt ifra dillsmak....

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:41   #91
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har visst en til og den er jeg egentlig skikkelig flau over, men... Jeg ler av det nå, men det var ikke spesielt morsomt akkurat da.:

Jeg skulle på kundebesøk i Kongssvinger og hadde avtale kl 0900. Jeg kjørte glad og fornøyd tidlig om morgenen og ankom destinasjonen ca kl 0845. Jeg var altså ute i passe god tid - hadde jeg kjørt dit jeg skulle og ikke til Kongsberg istedet...
Jeg ringte kunden og sa jeg var blitt akutt syk og kunne ikke komme - var for flau til å si sannheten...

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:55   #92
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjorde noe flaut da jeg bodde i England.

Hadde vært hjemme i Oslo en tur og ventet på en taxi på Gatwick.
Det var billigere å ringe en taxi fra hjembyen enn å ta en fra flyplassen, og de parkerer i parkeringshuset og kommer og henter deg. Det er en vanlig bil, uten lys på taket, men logoen på siden av bilen.
Damen lemper inn kofferten min, og jeg parkerer tralla. Så setter jeg meg inn i bilen og venter på damen som jeg tror er å betaler parkeringen.

Jeg sitter der en stund, og synes hun bruker veldig lang tid, så jeg begynner å se meg rundt. Da ser jeg henne sitte i en bil tre biler bortenfor.

Jeg har altså satt meg i noens bil!

Går ut av bilen, og setter meg inn i taxien, seende sånn ut:

Damen lurte vel fært på hvor jeg hadde vært, og hadde heldigvis ikke sett meg sitte i den andre bilen. Hun sa i alle fall ingen ting...

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:56   #93
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sue:

Gammel 29-01-07, 23:01   #94
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Dessuten var jeg godt voksen før jeg omsider skjønte vitsen om de tomatene som går over veien ("come on, catch up!"). Jeg syns "come on, ketchup" var like morsomt, jeg.

Eg au!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jammen det er jo liksom det som er poenget! Ketchup OG catch up!

Vi synes det var morsomt med bare ketchup...

Gammel 29-01-07, 23:17   #95
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dævver!

Dessverre er jeg også en gullfisk, så jeg har ikke noe å bidra med akkurat nå.

Gammel 29-01-07, 23:42   #96
teia
Pirkete

teia sin avatar

teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Kom på en til (jeg er temmelig blond når ingen ser meg).

Mannen min ringte meg en dag da jeg var på vei hjem fra jobben for å fortelle at han hadde fått et godt tilbud på en favn med ved. Kjempefint og så videre og bla bla bla. Da vi la på, kjørte jeg videre mens jeg tenkte: Det var jamen fint, for ved vokser jo ikke på trær.

...

Jeg holdt på å kjøre ut, så mye lo jeg av meg selv. (Hvorfor jeg tenker i hele setninger og med gamle ordtak, er en annen sak.)

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 23:47   #97
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av teia, her.

Mannen min ringte meg en dag da jeg var på vei hjem fra jobben for å fortelle at han hadde fått et godt tilbud på en favn med ved. Kjempefint og så videre og bla bla bla. Da vi la på, kjørte jeg videre mens jeg tenkte: Det var jamen fint, for ved vokser jo ikke på trær.

...

Jeg holdt på å kjøre ut, så mye lo jeg av meg selv. (Hvorfor jeg tenker i hele setninger og med gamle ordtak, er en annen sak.)

Gammel 29-01-07, 23:50   #98
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Jeg hadde en lue med navnet mitt på da jeg var liten, den brukte jeg ganske mye da jeg gikk på videregående ().
Anyways, en morgen jeg kom på bussen, smiler bussjåføren så fint til meg og sier: "God morgen LilleLeo!!!"

Jeg ble sånn-> og lurte på åssen i helvete han visste navnet mitt.
Han så sikkert at jeg ble helt rar i fjeset, og jeg ble nok enda rarere
da det plutselig gikk opp for meg at navnet mitt sto på huen jeg hadde på meg

Gammel 29-01-07, 23:51   #99
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Ukens :blond:

...

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 00:16   #100
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.