|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Erfaringer fra Mummiland?Ungene er så glade i Mummi nå, at vi har begynt å vurdere Mummiland. Er det noen som har erfaringer å dele derifra? Jeg har forstått det som at det ikke er mye å gjøre i parken, annet enn å se figurene og stedene i bøkene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer fra Mummiland?Vi vurderer å dra i sommer, så henger meg på her |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer fra Mummiland?Vi bodde på Naantali Spa Hotel. Ungene storkoste seg og det gjorde vi også! Fra hotellet gikk det et lite tog ned til byen hvor Mumiland er. Vi var med på en aktivitets-sti i parken hvor det var poster med ting vi måtte gjøre. Selve mumihuset var det mest populære. Og så hadde de underholdning med sang/skuespill hver halvtime/time tror jeg. Det var moro. Teater var vi også på i selve parken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Erfaringer fra Mummiland?Vi var i Mummiland for 4 år siden. Det var en flott opplevelse. Vi bodde på samme sted som Cilen og bestilte "pakketur" med ferge, hotell og todagerspass til parken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer fra Mummiland?Vi var også i Åbo en tur, mest for å se hvor svigermor bodde da hun var liten og ta den lille fergen fra den ene siden til den andre av elven. Kjempemoro for ungene. Og så var jeg innom Iitalla utsalget og shoppet en hel haug! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer fra Mummiland?Vi var i Mummiparken for 5 år siden, da hadde vi bare eldste sønnen vår. Han var da 3 år.
![]() |
![]() |
#12 |
Trøtt
|
![]() Sv: Erfaringer fra Mummiland?Vi har også vært der, men vi var allerede i Helsinki så vi tok tog ned til Nantaali. Det var veldig familietilpasset, og kjekt for både store og små. Deler Cilen og Hattifnatten sine erfaringer. Vi hadde en dag i parken, men tre overnattinger på hotellet. Det var passe. Det var bassengområder og strand på hotellet, og det var innendørs lekeaktiviteter for barn (typ hoppeslott, ansiktsmaling, etc)antageligvis var det lekeplasser der også, det husker jeg ikke.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Erfaringer fra Mummiland?Mei.. Vi reiste fra Rørosområdet (var der en natt) veldig veldig tidlig om morgenen, passerte grensa ved Drevsjø og var i Stockholm på ettermiddagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|