Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Glitterchick gets her license

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-10, 10:34   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Automatgir var fantastisk! Bilen oppfører seg slik jeg alltid håpet av girbilen ville gjøre!

Jeg har nå fått det ordentlige sertifikatet i posten og jeg har vært på min første kjøretur alene.

Jeg kjørte mann og barn til Storo, kjørte alene derifra til Grefsen gjenbrukstasjon, videre derifra til Babyshop på Bryn og tilbake på Storo. Alt gikk veldig fint, bortsett fra å parkere på Storo i lørdagshopperushen. Jeg ble vinket inn på en veldig trang plass av parkeringshjelperne, og tenkte at jeg fikk prøve. Jeg endte opp med å kjøre meg helt fast, slik at jeg sto altfor nærme bilen på venstre side, og når jeg prøvde å rygge ut så kræsjet sidespeilene våre. Jeg fikk ringt Glittermannen og sneket meg ut av bilen, så kom han og hjelp meg. Og ga meg streng beskjed om å stille setet bakover neste gang jeg forlot bilen 30 cm fra nabobilen. Han kom seg nemlig inn, men ble sittende klint opptil rattet, og fikk nesten ikke tak i spaken for å stille setet bakover. Jeg er nemlig 165 cm, og han er 187.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
førerkort, lappen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.